2014. augusztus 21., csütörtök

Újév

Másnap nagyon sokáig aludtam. Alig bírtam felkelni.
Mikor végre kikapartam magam az ágyból, láttam, hogy a párnám tele van rúzsnyomokkal és ezüstszínű foltokkal. Így jár, aki nem mossa le a sminkjét... lehúztam a huzatot, és kisikáltam. Kézzel! (Jól indul az évem...)
Mikor végeztem, kiakasztottam száradni, aztán lemostam a képemet is, felöltöztem, fésülködtem, szóval végre emberi állapotba hoztam magam.
A konyhában nem volt senki. Én gyorsan ettem valamit, aztán végre a családomat is megtaláltam. A nappaliban beszélgettek.
- Jó reggelt! - köszöntem nekik ásítva.
- Jó reggelt partykirálynő! - nevetett Matt. - Boldog újévet!
- Nektek is.
- Jó volt a tegnap este? - kérdezték.
- Aha. - mondtam, és beszámoltam nekik a buliról.
- Örülünk, hogy jól érezted magad. -  mondták a szüleim. Én visszamentem a szobámba.
Írtam a lányoknak, hogy boldog új évet, mindenki válaszolt, hogy nekem is, meg köszi, meg hagyjam őket békén, aludni akarnak. (Utóbbi Emma volt.)
Már éppen eltettem volna a telefont, amikor beugrott egy új üzenet. Másolom.
Pete Swan: "Boldog új évet kívánok!"
Most megint kezdi? Megint? Nem volt még elég? Azt hittem, hogy megmondtam neki, hogy hagyjon békén.
Amanda Parker: "Neked is."
Jó, ennyibe nem halok bele. Csak viszonoztam a jókívánságot. Aztán békén hagyhatjuk egymást.
Aha, ahogy én azt képzeltem! :P
Pete Swan: " Szia! Hogy vagy? Meddig van szüneted?"
Amanda Parker: "Helló... jól, azaz rosszul. Álmos vagyok. 4.-én kezdünk. "
Jó, ezt is tudja, menjen a fenébe!
Pete Swan: "Értem. Mit szólnál, ha meglátogatnálak?"
Kidobnálak a házból... :D hahaha...
Amanda Parker: "Öhm... azt hiszem, elég világosan megmondtam, hogy nem akarlak látni. Ugye megértetted?"
Pete Swan: "Persze, emlékszem. Csak nem bírom felfogni."
Arról én nem tehetek, hogy agyi problémáid vannak...
Amanda Parker: " Miért nem?"
Pete Swan: " Mert szeretlek. És hiszek benne, hogy jók lennénk együtt. Te vagy a legkedvesebb lány a világon. Plusz, tudom, hogy csak azért utasítasz el, mert ott van Adam, és nem akarod megbántani. Ha nem lenne Adam, vagy ha szakítana veled, akkor rögtön rohannál a karjaimba."
Macsó duma, macsó duma, nem foglalkozom vele... nem válaszolok. De Pete nem hagyott.
Pete Swan: " Egy esélyt adj... kérlek."
Amanda Parker: " Sajnálom, de... NEM. "
Azzal kiléptem. Ekkor felhívott. Kinyomtam. SMS-t írt. Olvasatlanul töröltem. Aztán abbahagyta.
Este láttam, hogy Emma hív. Azonnal felvettem, és már mondtam is.
- Szia Emma! A bátyád megint zaklat. Nem állítanád le, mert már unom, hogy mindig megbántom?
- Szia Amanda! - szólt bele ekkor a telefonáló, aki nem Emma volt. Hanem Pete. - Örülök, hogy hallom a hangodat.
- Te állat! - sziszegtem a telefonba. - Ez nagyon aljas volt tőled.
Azzal lecsaptam. Legközelebb nem veszem fel.
Mivel a családunk elég erősen hisz abban, hogy 'ami az év első napján történik veled, az lesz egész évben', ezért kicsit beparáztam. Ezek szerint, egész évben a párnámat fogom sikálni, és Pete-tel veszekszem, aki egész évben ostromolni fog? Ne máááárrr......









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése