2014. augusztus 8., péntek

Mit tehetnék?

Természetesen nem mentem ki a parkolóba. Minek? Nem szeretem Peter-t. Barátok vagyunk, és kész. Azt elismerem, hogy kedves és helyes srác, de hogy valaha is járjak vele? Kösz, nem.
Még 30 perc volt az indulásig, én pedig nagyon unatkoztam. Hirtelen elfogott a kísértés. Mi van, ha kimegyek? Vagy nem is kimegyek, de kinézek, hátha ott van? Nem lát meg, én viszont meggyőződhetek róla, hogy komolyan gondolta-e a dolgot...
Felálltam a székből.
- Hová mész? - kérdezte Matt. - Még elveszel, amilyen ügyes vagy.
- Köszi, kedves vagy! - nyújtottam ki rá a nyelvem. Éljenek az érett testvéri beszélgetések! :D
- Tudom, én mindig. Szóval, hová?
- Csak sétálok egyet. Unatkozom. És a gépen is ülni fogunk... mászkálok kicsit.
- Felőlem. - legyintett, és tovább nyomkodta a telefonját. Én elindultam a parkoló felé. Mivel Emma papája ott tett ki minket, és onnan mentünk be az épületbe, tudtam, hogy merre kell mennem. Hamar odaértem. Nagy tömeg özönlött befelé a parkolóból, ezért nem volt egyszerű kinézni az ablakon anélkül, hogy ne jöttek volna nekem.
- Kislány, nem tudsz máshol bámészkodni? - lökött félre egy idősebb úr. Szerencsére eltűnt a szemem elől a tömegben, mert ha marad, lett volna számára egy igen kedves válaszom. :P
Végre az emberáradat egy kicsit kisebb lett, ezért gond nélkül állhattam az ablaknál, és nézhettem a kocsikat. Kerestem a szememmel, de csak a rengeteg autót láttam... aztán hirtelen megpillantottam a fekete bőrdzsekis alakot. Elég közel ácsorgott a bejárathoz, és egyre csak az ajtót figyelte. Egy pillanatra elfogott a lelkiismeret furdalás, hogy talán a kelleténél kicsit kegyetlenebbül küldtem el. Hiszen ő csak elmondta, amit érez, akkor is, ha ez az egész egy őrület. Amúgy, nem hiszem, hogy komolyan gondolta. Pár nap alatt nem lehet beleszeretni valakibe úgy, hogy azelőtt nem is ismerted. Bár azért... ott van a megismerkedésem Adam-mel. Szerelem volt első látásra... de az más. Mikor először láttam Peter-t, még Lina pasija volt, és szemmel láthatóan szerette Lina-t. Nem szerethetett hirtelen belém!
Miközben ezen gondolkodtam, elmélyülten néztem a fiút. Egyre csak az ajtót figyelte, reménykedő pillantással. Most, hogy jobban megnéztem, rájöttem, hogy tényleg helyes srác. Elgondolkodtam, hogy mi lett volna, ha engedek a csábításának? Mostanra valószínűleg megbántam volna, és Adam-nek is szereztem volna pár kellemetlen órát, mert biztosan bevallottam volna neki...
- Állj le! - szidtam magamat. Mikor megint Peter-re néztem, szinte sokkot kaptam. A srác egyenesen felém nézett!
Amilyen gyorsan csak tudtam, elindultam visszafelé. De késő volt. Peter túl közel állt, és 10 lépés után éreztem, hogy valaki megrántja a karomat. Hátrafordultam.
- Hát mégis eljöttél? - kérdezte gyengéden.
- El, de nem azért, amiért te gondolod. - próbáltam kiszabadulni. Pete erre fogta magát, magához ölelt, és behúzott az egyik sarokba.
- Hanem?  - kérdezte huncutul.
- Csak azt akartam látni, hogy itt vagy-e. Hogy komolyan gondoltad-e.
- Nem hitted el? - komorult el a tekintete.
- Nem hát. - mondtam, és igyekeztem hátrálni, de nem engedte.
- Akkor bebizonyítom. - suttogta, és még erősebben szorított. Esélyem sem volt menekülni. Éreztem, hogy mi következik, és esküszöm, csak azért hunytam be a szemem, hogy ne lássam, amint felém hajol! Igen, megcsókolt. Gyengéden a számra tapasztotta a száját, aztán még erősebben magához szorított....







4 megjegyzés:

  1. Ez rövid rész lett de örülök hogy hoztál
    Pete és Ami nem illenek össze

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök, hogy sikerült részt hoznom. Azért ilyen rövid, mert közben 2 kisgyerekre vigyáztam, és gyereket felügyelni+írni nem egyszerű párhuzamosan... :D Legközelebb hosszabb lesz.
      Hát... igen, ez egy jó kérdés, hogy most akkor mi lesz... őszintén szólva még én se tudom, hogy mi lesz a történet legvége (mert az is lesz... csak jó sokára), igazából ezt se akartam leírni, csak közben jött az ötlet, és úgy gondoltam, hogy egye fene, maradjon! :)
      Nekem is Adam tetszik jobban, de ha a sztori úgy kívánja, akkor szívesen teszek bele egy kis csavart... ;)

      Törlés
  2. Omg!! Nagyon jó csak sajnálom Adamet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. <3
      Várd ki a végét... ;) nem kell őt félteni... nem akarok elárulni részleteket, mert nem vagyok a spoiler-ezés híve, de Adam-et nem kell félteni.
      Indítottam egy szavazást, hogy ki a kedvenc karakteretek. Szeretném, ha szavaznátok. (jobb oldal van, a kedvenc blogom listája fölött) Előre is köszi! :)

      Törlés