2014. augusztus 29., péntek

Na, erre senki sem számított!

- Hogy tehetted ezt? - támadt Sophie Alex-nek, mikor Alex befejezte az éneklést. Alex amúgy nagyon jó volt, a What a feeling-et választotta a Flashdance-ből. Mivel Alex táncol, ezért eléggé át tudta élni a szöveget!
- Tudod... úgy gondoltam, hogy nekem is jogom van elindulni. - vont vállat Alex, miközben vártuk, hogy eredmény legyen.
-  NE gyere a jogaiddal! - háborgott Jessy. - Megbeszéltük, hogy Beckie és én képviseljük az osztályt.
- Velem ugyan senki nem beszélte meg. Amúgy ez igazságtalan. Mindig ti mentek.
- Mert mi vagyunk a legjobbak. - forgatta a szemeit Beckie.
- Honnan tudjátok, ha sose mérkőztetek az osztály többi tagjával? - érdeklődött Alex, elfeledkezve arról, hogy Beckie és Jessy elég sokat tettek az osztályért.
- Állj le Alex! - figyelmeztette Hayley.
- Nem. Egyszer hadd mondjam el a véleményemet! Csak egyszer! Elegem van abból, hogy csendben megbújok, miközben többre vagyok képes! - kiabált Alex.
- Menjünk máshová, oké? - mondtam, és kimentünk.
- Nem érdekel, hogy elnyomottnak érzed magad. - kezdte Jessy. - Oké, érdekel, egy kicsit.
- Legalább szólhattál volna, hogy indulsz. - magyarázta Beckie.
- Akkor lebeszéltetek volna. - suttogta Alex. - Azt pedig nem akartam.
- Oké, oké, de nekem miért nem mondtad? - aggódott Sophie.
- Mert nem hittél volna bennem.
- Itt mindenki egy filmben él? - fakadt ki Hayley. - Amanda a reménytelen hősszerelmes, Sophie a meg nem értett művész, Beckie és Jessy a fiatal popsztárok, Adam a menő srác, Bia és Clau a Barbie-babák.... Riry a táncművész... Alex pedig az elnyomott zseni.
- Te meg a gyanakvó ázsiai. - tettem hozzá.
- Jó, bocs, kihagytam. - legyintett.
- Mindegy, egyszer kiálltam mindenki elé, és megmutattam, hogy többet tudok, mint hiszitek! - mondta Alex, és visszament a tornaterembe.
- Ez megbuggyant! - nevetett Hayley. Mi is visszamentünk. Éppen időben.
- Megvan az eredmény! - kiáltozott az igazgatónő. - Gyertek!
- Köszönjük a türelmeteket! - kezdte az énektanár, mikor mindenki leült, és elcsendesedett. - A zsűri hosszas mérlegelés után úgy döntött, hogy... a 3. helyezett... Bianca Taylor!
Bia felállt, és vigyorogva átvette a virágcsokrot.
- Mivé lett a világ? - szörnyülködött Adam.
- A 2. helyezett.... a helyes kis csapat.... Jessica és Rebecca! Nagy tapsot nekik!
Beckie és Jessy kővé dermedve ültek.
- Mi történt itt? - dadogta Jessy.
- Hogyan? - rémüldözött Beckie.
Valahogy kitámolyogtak, de látszott rajtuk, hogy erre nem számítottak. Azaz, nem erre számítottak.
- Az 1. helyezett pedig... mindenki legnagyobb meglepetésére.... Alexandra Green!
Alex elpirult, és boldogan ment ki. Mikor visszatért, sugárzó mosollyal csak annyit mondott.
- Megcsináltam!
- Ezt még megkeserülöd! - suttogta mellettem Beckie.
- Életed végéig emlegetni fogod ezt a percet... - sziszegte Jessy túl halkan ahhoz, hogy Alex hallja...
Ajaj, nem lesz egyszerű kibékíteni őket!








2 megjegyzés:

  1. Remélem kibékülnek de jó hogy összevesztek mert így van legalább egy kis csavar benne.hamar a kövivel
    Xxx,Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap délután igyekszem részt hozni, de lehet, hogy inkább estefelé tudok csak írni, mert ugye sulikezdés (:P) és kicsit sok a dolog.

      Törlés