2014. április 14., hétfő

Osztálykirándulás II.

A lányok hamar utánam jöttek. Idegesen kopogtattak az ajtón.
- Gyere ki! - kérte halkan Sophie.
- Ne szomorkodj, megoldjuk! - tette hozzá Riry.
- Gyere már ki onnan! Ez nem old meg semmit! - kiabált Hayley.
- Nem akarok kimenni. - mondtam halkan. - Nem érdekel, ha az ofő is keres... Ennek az egésznek semmi értelme...
- Amanda! - dörömbölt az ajtón Alex, és szinte éreztem, hogy mi következik. - Elhiszem, hogy rossz neked. De tovább kell lépned. Erős vagy, oké? Ha itt ücsörögsz, annyi esélyed se lesz annál a szerencsétlen tökkelütöttnél, mint egyébként! Szóval, kelj fel a földről, nyisd ki az ajtót, ÉS HÚZZÁL KIFELÉ, DE NAGYON GYORSAN, KÜLÖNBEN BETÖRÖM AZ AJTÓT, ÉS KIRÁNGATLAK!
- Na jó, mielőtt kárt teszel valamiben... - mondtam, és kinyitottam ajtót.
- Te jobban aggódsz a berendezésért, mint értem? Na szép! - mondta Alex, de látszott, hogy csak viccel. A lányok körbeálltak.
- Oké, befejeztem a szenvedést. Menjünk! - mondtam.
- Ez a beszéd! - mondta Hayley, és elindultunk. A szálloda előtt az ofő várt ránk.
- Gyerekek, gyertek! Sétálunk egy kicsit!
Úgyhogy, elmentünk sétálni.Őszintén szólva, nem láttunk semmi érdekeset, de az ofő annyira lelkesen magyarázott, hogy kibírtuk a sétát.
Mikor visszaértünk, már sötétedett, úgyhogy elmentünk vacsorázni. A vacsi annyira nem volt jó, de ehető volt. :/
A vacsora után mindenki megfürdött, aztán úgy döntöttünk, hogy még mászkálunk egy kicsit a parton. Az ofő engedélyezte.
A parton már egy kicsit hűvös volt, de azért jó volt ott sétálni. A lányokkal mindenféléről beszélgettünk. Sophie hirtelen talált egy labdát a homokban.
- Lányok, ez egy röplabda!
- Zseniális vagy Sherlock! - nevetett Alex. - Látjuk.
- Játszunk? - kérdezte Hayley, mert észrevette a röplabdások számára kikészített hálót.
- Aha! - kiáltott Riry, és kivette Sophie kezéből a labdát.
Vagy 40 percet ütögettünk, és nagyon élveztük! Riry a tánc miatt nagyon hajlékony, úgyhogy nagyon jókat mentett, Alex ugye sportol, Hayley korábban járt edzeni, Sophie-val meg szoktunk a kertben játszani. Úgyhogy jót játszottunk. 21:00-kor visszamentünk a szállodába, és felmentünk a szobánkba. Még beszélgettünk egy kicsit, aztán 21:30-kor hirtelen kopogást hallottunk. Hayley felpattant, és kinyitotta az ajtót.
- Amanda! - hallottam Hayley hangját az ajtóból. Felugrottam, és kirohantam. Mikor megláttam ki az, lefékeztem, és elsápadtam. Adam állt az ajtóban.
- Kijönnél egy percre?  - kérdezte.
- Így? - mutattam végig magamon. Gyakorlatilag pizsamában voltam.
- Csak 2 perc. Addig meg kibírod.
- Jó. - mondtam, aztán kimentem. (Az ajtóból még küldtem egy "úristen, legyetek a közelben, mert mindjárt elájulok" pillantást Hayley-nek.)
Adam elvezetett az ő szobájuk elé, aztán megállt.
- Amanda! - kezdte. - Mi bajod van pontosan?
- Hogy kihasználsz.
- Kihasznállak? Én? Téged?
- Aha. Új csaj, másszunk rá. Hátha mindenki rólam fog beszélni meg rólad. Így még menőbb lehetsz. Ott van Bia. Nem küldöm el, mert elfér a 2 lány, nemde? :P Közben összetörjük a kiscsaj szívét? Ugyan, belekalkulált veszteség...
- Mi van? Te teljesen megőrültél!
- Nem, hanem inkább te. Menj, Bia már vár rád! Ő kell neked úgyis. - mondtam, és visszarohantam a szobánkba. Még hallottam, ahogy Adam utánam kiált.
- Legyen, ahogy akarod!
A szobában a lányok inkább nem kérdeztek semmit. De én elmondtam mindent. Mikor befejeztem, tátott szájjal néztek rám.
- Jó éjszakát! - mondta gyorsan Alex, és mindannyian lefeküdtünk aludni.
*
Reggel mikor felkeltem, kipattantam az ágyból.
- Lányok! Gondolkodtam. - mondtam, miközben magamra kaptam a ruhámat.
- ÉS? - nyöszörgött Hayley. - Nem újdonság.
- Beszélek Adam-mel. Tényleg elcsesztem.
- Végre...  - suttogta Alex a párnájába, miközben én kiléptem az ajtón. A fiúk szobája előtt összeszedtem a bátorságomat, és bekopogtam. Mikor kinyílt az ajtó, először fel sem fogtam, hogy mit látok. Utána hatalmasat sikítottam! Az ajtóban Bia állt, kócosan, és egy szál fehérneműben.
Nem, ehhez sem szeretnék kommentet fűzni, max. annyit,hogy álmomban ne jöjjön elő!!!!
- Hát te? - kérdezte Bia, és közben elégedetten sóhajtott egyet.  - Annyira röhejes fejet vágsz!
- Aha... miért vagy itt? - kérdeztem, félve a választól.
- Gyere el a mosdóba! - mondta vigyorogva. Követtem. A mosdóban arcot mosott, aztán elégedett mosollyal nekidőlt a falnak. - Érdekel a sztori?
- Azért vagyok itt. - forgattam a szemem.
- Tehát... Adam este átrohant a szobánkba, és kihívott a folyosóra. Azt mondta, hogy rájött, hogy kellek neki, és bevonszolt a szobájukba.
- És?
- Aztán pedig... - vigyorgott Bia. - Olyasmit csináltunk, amit nem részletezek, mert az ártatlan kisleány, azaz te, nem bírná, mert ez neki nagyon brutális. :)
- Neeeeee..... - suttogtam, és leroskadtam a földre.
- Deeee.... - vigyorgott a Barbie lány, aztán otthagyott. Belőlem egyszerűen kitört a zokogás.
- Mit tettem? Istenem! - suttogtam a padlócsempének. A padlócsempe azonban nem akart megvigasztalni... Én fogtam magam, fölkapartam magam a földről, és nagy nehezen felálltam. Ekkor meghallottam a fiúk hangját a folyosóról, és a következő pillanatban benyitottak.
- Hoppá, bocs, ez a lányvécé! - nevetett Nick.
- Te odavaló vagy! - mondta neki Rob, amin normális esetben nevettem volna, de nem ma, és nem most. Nick ekkor vette észre a szétbőgött fejemet.
- Mi történt? - kérdezte aggódva.
- Semmi... - mondtam, és megint rám akart törni a sírás. Nick megragadta a karomat, és kihúzott a folyosóra.
- Amanda, mi történt, ki bántott? - kérdezte. Ebben a pillanatban lépett ki a szobájukból Adam. Mikor megláttam, felsikítottam, kitéptem magam Nick kezéből, és elrohantam. Kirohantam a szállodából, még a portás se állított meg. Én csak futottam, futottam, és meg se álltam a partig. Kerestem egy csendes zugot. Találtam egy mólót, aminek a tövében kövek voltak. Odasétáltam, és leültem. A tenyerembe temettem az arcom, és megint sírni kezdtem.
Hát, ez emlékezetes kirándulás lesz.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése