2014. április 30., szerda

Évzáró

VÉGRE! Ide is eljutottunk, ezt is megértük. Vége az évnek. Ez volt a legzűrösebb, legérthetetlenebb, legfurább és legellentmondásosabb tanévem. Még 2 év, és szabad vagyok! (Oké, egyetem, de az nem lesz annyira húzós...)
Nem fogok sulit váltani, mert 1, költöztünk, éppen eleget egy életre 2, akkor is túlélem ezt az osztályt és a sulit. Volt valami értelme Alex, Hayley és persze Sophie nevelésének. Riry-t azért nem említem, mert őt még nem ismerjük túl régóta, és amúgy is, ő nem ordít, hogy szedjem össze magam!
Tehát, összeszedtem magam. Elküldtem a fiút, aki fontos volt/van/lesz... de, szereztem 8 új barátot. Haladás, ahhoz képest, hogy eddig 1 se volt. :)
Na, akkor, mivel eddig is csináltam ilyet, minden év végén, ezért most is csinálok:
:
  • Új suli
  • Új ház
  • Új barátok
  • Új, magabiztosabb, vagányabb én
  • A csajok (igen, ők is barátok, de ők külön jók)
  • Az énektanár
  • Év eleji jófejség Adam részéről (legyünk korrektek, oké?)
  • Nick és Rob poénjai
  • Hayley beszólásai
  • Alex keménykedései
  • Sophie viccei
  • Riry mérhetetlen empátiája a táncolni nem tudó barátai iránt

 Rossz:
  • Bia és Clau
  • Ms. Smith
  • Beckie bulija (jól indult, de a vége... NO COMMENT)
  • A portás (mogorva... :P)
  • Adam hisztije
  • A kirándulás
  • Az összeveszés mindenkivel
  • Gyakori bőgések
  • A riporternő, és a vihar
  •  Letiltottak a kedvenc depis zenéimről (te jó ég, orvosi eset vagyok!)
  • Túl sok álmodozás, és sokat énekelek, amivel megőrjítem Sophie-t. (Ez nem rossz dolog, mert szeretek énekelni, úgyhogy kihúztam!)
  • Sok olyan dolgot csinálok, ami idegesíti a többieket. pl. éneklés, gyakori rosszkedv, pesszimista dolgaim


NA! Megvagyunk. Tehát... 12 jó, 12 rossz. Ezek szerint semleges évem volt... de ez nem igaz, mert.... hopp, de igaz. Voltak nagyon jó és nagyon rossz dolgaim. Annyi mindent csináltam, annyi minden történt velem idén, hogy nem lehet megítélni az évet egyértelműen. Ha azt mondanám, jó évem volt, akkor nem lenne igaz, mert ott van pl. a kirándulás, ami életem végéig kísérteni fog. Ha azt írnám, rossz évem volt, akkor megint igazságtalan lennék, mert megtaláltam a lányokat. Tehát, nem tehetek mást:


Év megítélése: Vegyes






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése