2014. május 1., csütörtök

Nyár

A nyaram eléggé uncsi volt. Először is, a lányokkal elmentünk és sétálgattunk mindenfelé. Jó volt. Aztán mindenki elutazott, köztük én is. Voltam Mesa-ban a nagyszüleimnél. Aztán elmentünk a régi házunkhoz is. Ott persze előjött belőlem a "költözzünk vissza, nem érdekel senki és semmi, én szeretem ezt a helyet, nem szakíthattok el ettől a háztól" hisztim. :/ Mindenki türelmesen megvárta, hogy befejezzem. Aztán visszavittek Mesa-ba.
De onnan már hazajöttünk. Most augusztus közepe van, 2 nap múlva megyek Alex-szel és lefoglalom, mert nagyon unja magát. Hogy lehet unatkozni? Én mindig csinálok valamit, akkor is, ha a külvilág szerint lustálkodom. Mindig pörög az agyam valamin. Igen, elég idegesítő lehetek.
*
(2 nap múlva)
Ma találkoztam Alex-szel. Nagyon örült, hogy van programja. Úgy döntöttünk, hogy elmegyünk Hollywood-ba, mert nem igaz, hogy 2 csaj Los Angeles-ben él, és még nem járt ott. Úgyhogy fogtuk magunkat, és elmentünk. Milyen volt? Tömeg, meleg, nyomor. Meleg tömegnyomor... :P :D
De amúgy szép volt, láttunk jó dolgokat.
A nap végén fáradtan értünk haza. Alex konkrétan kifordult magából. Ugrált, visítozott, és ki ne hagyjam: az első árusnál vett 2 műanyag koronát. Ráadásul fel kellett vennem.
Egy ilyennel a fejemen mászkáltam egész nap
Na, mindegy. Túléltem, nem néztek rám annyira furcsán. :) Annyira... Alex állatira élvezte, és elég gyerekesen viselkedett. Ha nem ismerném, azt mondanám, nem normális. De mivel ismerem, nem mondom, egyben csodálkozom is, hogy mennyire más, amikor munka van, és mennyire laza, amikor szórakozni kell.
Mikor hazaértem már várt 3 üzenet. Riry, Hayley és Sophie. Mindannyian 3 nap múlva jönnek haza. Azt írták, hogy elmehetnénk a Long Beach-re még egyszer, közösen, hogy kitöröljük a múltkori rossz emlékeket, és rájöjjek, hogy király hely.
1 hét múlva megyünk, és akkor lesz 2 napunk a suliig. :) Várom már, mert hiányoznak a többiek!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése