2014. április 18., péntek

Valaki mondja meg, mit tegyek!

Nem igazán tudom, hogy mi lesz ezután. Elmondtam neki, mire ő megdöbbent. Aztán nemsokára elment. Mihez kezdjek most?
*
(másnap)
Hú, már reggel van? Csak arra emlékszem, hogy ülök az ágyamon, és gondolkozom. Ja persze, Adam. :( Nem is tudom, mit csináljak. Ahá! Felhívom a lányokat. Azaz, írok nekik.
Bekapcsoltam a gépet (hétvégén lehet reggel is). 
Megnyitottam a Facebook-ot, és írtam a lányoknak.
Amanda Parker:"Lányok! Nagyon nagy gáz van. Tegnap itt volt Adam, és én elmondtam neki, aztán mondtam, hogy elegem van. Erre ő azt mondta, hogy én vagyok a Júliája, meg stb. Én meg: Júlia lelép, és bevágtam az ablakot. Mert az erkélyen álltam, ő meg lent. Hayley, megfertőztél, már én is undorodom ettől a nyálas szituációtól! Mit tegyek? Valaki mondja meg!"
Ezzel elküldtem.
*
(4 óra múlva)
Hayley:"Büszke vagyok rád, nyuszikám!"
Alexandra Green (Alex):"Hűha! Ez nagyon kemény volt, de megérdemelte. Szerintem hagyd, majd ő lép valamit, és majd arra kitalálunk valamit, oké? Ügyes legyél!"
Sophie Sobrado:"Ezt nevezem szomszéd! Én erről miért nem tudok? Itthon voltam..."
Audrey Johnson(Riry):"Ami, nyugi! Ez most nagyon mellbe vágta, de lépni fog. Biztosan. Beszéljétek meg, és adj neki egy esélyt, hogy megmagyarázza! ;) Menni fog. Tudod: Keep calm and love Adam! :D "
Ajj.... köszi, ezzel sokra megyek! :P
Amanda Parker:"Lányok, valami konkrétra gondoltam. Mit csináljak? Sophie, amúgy nem voltunk hangosak."
*
(Este)
Sophie Sobrado:" Ja, hogy ja."
Alexandra Green (Alex):"Konkrétan majd kitalálunk valamit. Nyugi!"
Hayley:"Nyugalom. Vagy nyugtató. Esetleg mindkettő. Ja, az nem jó, mert a nyugtatóból következik a nyugalom.... akkor csak nyugtató."
Audrey Johnson(Riry):"Amanda, mint már mondtam: nyugi! Majd úgyis bocsánatot kér. Nem ma, hanem majd valamikor, mikorra összeszedi magát. Addig csinálj valamit, ami leköt vagy aludj! Vagy tanulj! Nem tudom... elég nagylány vagy már... megoldod te ezt. :) "
Hát, ezzel megint haladtam. :P Na nem baj. Majd akkor megvárom, hogy Adam bocsánatot kérjen. (Haha, arra várhatok életem végéig!)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése