2014. július 8., kedd

OMG!!!

Lia attól kezdve gyakran vitt korizni. November utolsó és december első 2 hetét korizással töltöttem, és büszkén mondhatom, hogy megtanultam! Sikerült! Lia fantasztikusan tanít, türelmes... király!
Mikor ezt elmeséltem a lányoknak, mindenki elhallgatott, és komoran meredt maga elé.
- Mi a baj? - érdeklődtem. Alex nem szólt semmit, csak legyintett, Sophie a padlót bámulta. Hayley a fejét rázta.
- Az a csaj egy álszent liba! - fakadt ki. - Nem bízhatsz benne.
- De megtanította korizni. - szólt közbe Riry is.
- Na és? Ez a trükk az egészben. Kedves vagyok az ellenséghez, közel kerülök hozzá, aztán ott ütöm meg, ahol a legjobban fáj neki.
- Nem is tudom... - mondtam. - Lehet, hogy félreismertük.
- Izé... Ami. - mondta Emma.  - Lia nagyon jól színészkedik, és 'kicsit' akaratos. Nem mondom, lehet, hogy megváltozott, de kicsi rá az esély.
- Látod. Ő legalább ismeri. - mutatott rá Hayley. - Mi meg nem.
- Ez igaz. - mondta Riry. - De sok ilyet láttam már. Biztos, kedves lány, csak valamiért úgy érzi, hogy gonosznak kell lennie.
- Riry, szerintem ez nem mindig van így.  -mondta csendesen Emma. Bár csak 3 napja ismerik egymást, kitűnően elvannak.
- Jó, ne vitázzunk! Vigyázni fogok vele. - állítottam le őket.
- Te tudod. - vontak vállat.
Megnyugodva mentem haza. Tudom, hogy mit csinálok. Azaz, azt hittem...
*
(1 hét múlva)
Már csak 1 hét volt hátra a cserediákprogramból. Végre!
Lia ma beszélni akart velem az egyik szünetben, úgyhogy kimentem vele a folyosóra.
- Igen? - kérdeztem, amikor megálltunk egy csendesebb szakaszon.
- Nem nagy cucc. Csak az, hogy mit mondjak meg Adam-nek? Tudod, én már pénteken hazamegyek. Adam vasárnap jön.
- Nem szombaton? - csodálkoztam.
- Nem. Tudod, még szombat este van a buli. Vasárnap jönnek.
- Értem, köszi. De nem kell semmit megmondanod neki, majd beszélek vele!
- Írt neked egyszer is? - kérdezte Lia hirtelen.
- Öhm... igen. Egyszer. Mikor megérkezett. Azt írta, de SMS-ben, hogy kódolt a wifi, és nem tud netezni. Ezért nem írt többet.
- Ez most komoly? Ilyen olcsó trükk, és te elhiszed neki?  - nézett rám sajnálkozva.
- Trükk?
- Igen. Miért lenne kódolt a wifi? Nem a kőkorszakban élünk. Van wifi. Csak nem AKAR írni neked.
- De hát... - néztem magam elé csalódottan.
- De hát mi? Mit vártál? Lelép 3 hónapra, és addig nem ismerkedik és bulizik? Fiúból van!
- De, én azt hittem, hogy Adam más... - suttogtam megtörten.
- Rosszul hitted. Minden fiú ugyanolyan.
- Istenem! Képes volt lerázni? Így?
- Úgy tűnik. Szerintem írj neki, hogy vége, eleged van belőle, és felejtsd el!
- Biztos vagy te ebben?
- Abszolút. Végül is, nekem több fiúm volt, mint neked. Nem?
- De, igazad van. Akkor majd írok neki.
- Nem. Most írj! Ha gondolkozol rajta, nem lesz elég ütős a szöveg!
- Oké. - mondtam és elővettem a mobilomat. Bepötyögtem az üzenetet.
"Oké, ez nagy szemétség volt tőled. A hátam mögött bulizol? Tudhattam volna. Minden fiú ugyanolyan szemét!!! Elegem van belőled. Köztünk MINDENNEK vége. Elegem van a dolgaidból!"
Azzal el is küldtem. Lia mosolyogva bólintott.
A suli után a lányokkal elmentünk egy közeli cukrászdába. A lányok látták rajtam, hogy valami nem oké.
- Ami, minden rendben? Szomorúnak tűnsz. - mondta óvatosan Emma.
- Persze, minden oké. Csak... annyi, hogy... Adam megcsal. - mondtam halkan, mire mindenki felém fordult.
- Hogy MI?  - néztek rám mindannyian.
- Miért, és honnan tudod? - nézett rám Alex.
- Lia mondta. - nyeltem egyet, mire mindenki összehúzta a szemöldökét. - Adam írt nekem egyszer, hogy kódolt a wifi, és nem tud netezni. És azóta semmi.
- Kódolt wifi? - kérdezte Emma. - Nálunk speciel kódolt, de a szüleim biztos megengedték neki, hogy netezzen.
- Akkor miért nem írt?
- Nem tudom. Majd megkérdezed, ha hazajön.
- Dehogyis. Már írtam neki, hogy nem akarom látni többé.
- MI? - pattant fel Hayley. - Ugye ez kamu?
- Nem, tényleg írtam neki. - mondtam, és elővettem a telót, hogy megmutassam. Azonban megakadt a szemem valamin. - Szent isten! Már látta! Itt jelzi:" Látta: Ma 15:34" Neee...
- Ami, miért hallgattál Lia-ra? Ez kamu! Tutira!
- Nem tudom. Kedvesnek tűnt... - motyogtam, és éreztem, ahogy kitör belőlem a sírás. A kétségbeeséstől lehajtottam a fejemet, és elkezdtem az asztalba verni...








4 megjegyzés:

  1. Lia jól kiszúrt Amandával.
    Remélem azért majd kibékülnek Amival.
    Tudtam hogy Lia ki fog szúrni de így ez szemétség.

    Milyen blogokat szoktál olvasni?
    Hányadik vagy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen,kiszúrt vele, de Lia ilyen és Ami élete minden,csak nem egyszerű...
      Elég kevés blogot olvasok rendszeresen, van hogy beleolvasok egy-kettőbe, de tovább nem. A rendszeresen olvasott blogjaimat megtalálod a Kedvenc blogjaim menüpont alatt. :) Mrs. Gombóc Artúrt azért szeretem, mert jókat ír,és a stílusa is nagyon tetszik, a My life and dreams-t egy volt osztálytársam írja, ő mindig is nagyon értett az íráshoz... a Winter School-ról pedig mindenki ódákat zengett,ezért megnéztem,és megtetszett...
      A 2. kérdésedet úgy érted,hogy hányadikos vagyok?

      Törlés
    2. Igen csak elírtam.

      Törlés
    3. Semmi baj.
      Most megyek majd tizedikbe. :)

      Törlés