2014. március 1., szombat

Adam reakciója

A suliba egy kicsit félve léptem be. Oké, hogy most 'új külső-új szellemiség-új élet' van, de azért maradt az eredeti énemből valami. És ez úgy tűnik, hogy a félelem. :) :/
 Az osztály megrökönyödéssel fogadta az új külsőmet... :)A hajamon mindenki csodálkozott, fogdosták (?), nézegették... a ruháimat meg egyszerűen nem értették.
- Most akkor te is folyton részeg leszel meg motorozni fogsz, mint a rocker-lányok? - érdeklődtek. Mi van? :D
Jessy és Beckie csak vigyorogtak, mikor megkérdeztem, hogy miért lelkesednek ennyire a többiek.
- Hát, tudod, megváltoztál. Már nem a félős kis stréber csaj vagy... - kezdte Beckie, de Jessy közbevágott.
- Azaz, biztos továbbra is stréberkedni fogsz-ami nem baj- de a stílusod legalább jobb lett. :)
- Oké... - mondtam, és odamentem Sophie-hoz, Alex-hoz és Hayley-hez, akik most érkeztek meg. -Na?
- Hát, rockerkém... :D - kezdte Hayley, de erre mindenkiből kitört a röhögés. Alex a szemét becsukva és fejét lehajtva nevetett, Sophie pedig visítva röhögött.
- Nem vagyok rocker! - nevettem fel én is.
- Áááá... nem.
Ebben a pillanatban érkezett meg Rob és Nick. A két fiú rám nézett, aztán lefagytak. Csak ácsorogtak és tátott szájjal bámultak.
- Mi az? - kérdeztem, mire ők is röhögni kezdtek. - Ez már igazán túlzás! :D
- Hát bébi.... - kezdte Rob, de nem tudta folytatni, mert tovább nevetett.
- Te mindig olyan kis vicces vagy, de ez a legjobb húzásod eddig. - tette hozzá Nick.
- Oké.... asszem ezzel a rock stílussal mellényúltam. - mondtam a lányoknak.
- Hát... valljuk be, egy kicsit. - mondták. - De nem baj. Ezt a napot bírd ki így. :)
Nick és Rob közben betettek valami rockzenét. Mindenki egyszerre kezdett röhögni, mikor megfogták a kezemet, és ordítva közölték, hogy én vagyok az új rocksztár az osztályban. :D A hajamat is összekócolták, hogy 'rockos legyen!' meg összevissza rángattak, meg forgattak, hogy akkor most buli van. :)
És... amikor mindenki jól érezte magát, amikor mindenki nagyban ugrándozott, mert most buli van, és mindenki nevet rajtam, és jókedv mindenhol... akkor belépett a terembe Adam. Persze, mit látott? Nick éppen körbe-körbe forgat, majd elkap, és a kezével beletúr (az amúgy tiszta kóc) hajamba és még jobban összekócol. Rob Jessy-vel és Beckie-vel ugrál középen. Alex a pad tetején áll, és próbál normálisnak maradni, miközben Sophie és Hayley ugrálva rángatják a kezét.
Mikor a többiek észrevették őt, megálltak. A lányok is abbahagyták és Rob is leállt. Nick a mozdulat közepén megmerevedett. Csak a zene szólt továbbra is. Ellie Golding továbbra is azt ordította, hogy "burn, burn...." (Fogalmam sincs miért, de a fiúk ezt tették be...)
A helyzetet végül Rob oldotta meg.
- Helló! - intett oda Adam-nek. - Jössz bulizni?
- Bulizni? - kérdezett vissza Adam. - Kösz, eddig fogalmam sem volt arról, hogy mi folyik itt. Zene, ugráló emberek, egy kócos hajú rocker ruhába öltözött csaj....
- Az én lennék? - kérdeztem közbe. Adam jobban megnézett magának.
- Ja, az te. A farkasruhába öltöztetett bárányka... a csaj, aki folyton érthetetlenül viselkedik. Aki mindig meglep. Akiről kiderült, hogy egy hisztis liba... hogy semmivel sem jobb a többi lánynál, sőt rosszabb. Akiben hatalmasat csalódtam.
Oké, játszhatunk így is...
- Oké, köszi. Kíváncsi vagy, mit gondolok rólad? - kérdeztem vissza vigyorogva.
- Nem. - vágta rá. - Nem érdekel a véleményed.
- Igazad van. Ne érdekeljen, mert semmi közöd hozzám!
- Semmi? Tényleg? - fordult vissza hozzám. - Ez nagyon érdekes! 'Adam, te annyira megértő és kedves fiú vagy... nagyon sokat jelentesz nekem.' Vagy valahogy így...
- Ó... 'Amanda, te más vagy, mint a több lány. Különleges. Nagyon fontos vagy... Csak elfelejtettem mondani, hogy egy szemét és undok fiú vagyok, aki nem akar tőled semmit, de azért vicces téged fűzni... ' :P
Adam furán nézett rám.
- Fűzni?
- Miért, nem ez történt? - kérdeztem vissza nagy szemekkel. - Kedvesen beszélünk, és hamis reményekkel tápláljuk a butuska kislányt...
- Amanda, ez valami hatalmas félreértés... - sápadt el Adam. - Beszéljük meg, kérlek!
- Ja, egy félreértés. Az biztos. Nekünk semmi közünk egymáshoz. - mondtam, és kimentem a teremből. A lányok jöttek velem.
- Marha jól csináltad!  - mondta Hayley. - Most megkapta.
- Hát... igen. - tártam szét a karom. :)
Akkor így... nem szólunk egymáshoz. Nem bántjuk egymást. Kész, elfelejtjük egymást. :/










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése