2014. március 11., kedd

A nagy hír

Már 2 hónap telt el azóta, hogy megismertük Riry-t. Azóta táncolunk (több-kevesebb sikerrel), azóta tartozik Riry a csapatunkhoz... és azóta volt egy hatalmas vitám Adam-mel. :/
*
Megfogadtam Riry tanácsát, és megpróbáltam beszélni vele. Keddenként hamar végzünk, de Adam még marad, mert megy kosarazni. A többiek már hazamentek, én azonban ott maradtam. Tébláboltam egy kicsit, majd odaléptem Adam-hez.
- Beszélhetnénk? - suttogtam. Adam rám nézett, megint azzal a mérhetetlen megvetéssel a szemében.
- Hogyne... 4 hónapja egy szót sem szóltál hozzám. Sietnék kosarazni. De hogyne.... csevegjünk egyet.
- Hallgass meg, kérlek!
- Jó, mondjad. - mutatott a mellette levő székre. Én leültem.
- Szóval... csak azt akartam mondani, hogy nem én kerüllek téged. Hanem te engem. És, szeretném tudni, hogy miért?
- Ez most komoly? Miért kerüllek? Miután a képembe vágtad, hogy játéknak használlak, meg csak egy nagymenő srác vagyok, aki téged "fűz", hogy legyen még egy csaj, akiről majd elmesélhetem, hogy meghódítottam, pusztán játékból. Csak ezért.
- Óóó...
- Ó, bizony! Nos, te, aranyos kis rocksztár, kis nyuszi-muszika, a csúnya menő fiú egyik áldozata... neked mi a franc bajod van?
- Nekem? Csak annyi, hogy nem értem a viselkedésed.
- Én tán értem a tiédet? - vágott közbe.
- Jogos... de tényleg nem értem. Egyszer kedves vagy velem, aztán hirtelen elkezdesz hátrálni. Kiismerhetetlen vagy! - csattantam fel. - Tudod milyen rossz, amikor megkedvelsz valakit, aztán otthagy? Meg biztosra veszed, hogy kedvel, aztán meg kiderül, hogy nagyon nem. Hogy neki ott van Bia... mert ő úgyis menő, én meg csak egy kis nyomi vagyok. :P
- HAGYJÁL MÁR BIA-VAL, MERT MEGŐRÜLÖK!  - ordított Adam, én pedig felpattantam az ijedségtől.
- Velem te ne ordíts! - mondtam remegő hangon. Adam hozzám hajolt.
- Igen, és miért nem? Tán tilos?
- Nem vagyok a csicskád.... - néztem vele farkasszemed. - Nem vagyok a rajongói klubod tagja, nem ugrok az első pisszenésedre, úgyhogy NYUGODJÁL LE!
- Hogy a fenébe nyugodjak le, amikor mindennek elhordasz? - jött egyre közelebb Adam. Én elkezdtem hátrálni, de a hátam hamarosan a falnak ütközött.
- Fáj az igazság? - kérdeztem vissza, sokkal bátrabban, mint amilyen valójában voltam.
- Ha az igazság lenne, elfogadnám. Csakhogy nem az. Fogalmad sincs semmiről. - vetette oda Adam, majd végül elém lépett. Közvetlenül elém. - Tisztázzunk valamit nyuszikám...
- NEM VAGYOK A NYUSZIKÁD!!! - üvöltöttem rá. Adam a hajába túrt. Látszott, hogy nehezen tudja magát türtőztetni.
- Oké. Szerintem most menj haza. Ne boríts ki még jobban.
- Miért, akkor mi lesz? :P
- Ne akard megtudni. Amúgy is, csak a szád nagy. Na, tűnés haza! - mondta, azzal megragadta a karomat, és szó szerint kirángatott az iskolából.
- Ez már túlzás... - hőzöngtem. Adam utánam hajította a táskámat is. - Nem vagyok szemét, amit a kukába kell dobni...
Adam gúnyosan felnevetett.
- Ebben nem lennék olyan biztos... na, viszlát nyomikám, remélem máskor is akarsz majd beszélgetni... egy élmény volt. - mondta, azzal bement a suliba.
Én köpni-nyelni nem tudtam, de azért hazamentem. Riadóztattam a lányokat. Alex 30 percet ordított velem, hogy hogy lehettem ekkor idióta, Sophie Adam-et szidta, Hayley mindkettőnket, Riry pedig csak annyit mondott: 'rá se ránts... kibékültök ti még'. Csodálom Riry optimizmusát, de szerintem erre igen kevés esély van. :P
*

Az osztályfőnök a múlt ofőórán bejelentette, hogy ottalvós kirándulásra megyünk 3 hét múlva a Long Beach-re. Az osztály ujjongott, mert hát végül is, fiatalok kirándulnak, és egy éjszakát gyakorlatilag egyedül töltünk, mert az ofő közölte, hogy nem fog ránk minden percben figyelni, mert nem 3 évesek vagyunk. :) Juhú!
Állítólag lesz még egy kísérőtanár, de az annyira nem izgat. Az osztálykirándulás tuti jó lesz, ezt egy kísérőtanár se ronthatja el. :D
A lányokkal már nagyban tervezzük, hogy mit fogunk csinálni, milyen ruhát viszünk. A többiek fürdeni akarnak, én annyira nem lelkesedem. Fürdőruha a többiek előtt? Kizárt! :P
Na mindegy, még van 3 hetünk kitalálni. A pénzt már befizettem tegnap. Ja, és valami kis pici szállodában fogunk aludni 4 ágyas szobákban. Hurrá, pont elférünk! Mondjuk, jöhetne Riry is, de ugye ő másik suliba jár, meg nem ismerik a többiek... fura lenne, ha behoznék egy vadidegent a társaságba.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése