2014. március 12., szerda

Fergeteges-fantasztikus jó hír

Hú, nagy újság! :) Az egyik lány az osztályból nem tud jönni kirándulni, mert esküvőre mennek! Szegény Messy, én sajnálom, hogy nem jön. :( De, örülök, hogy helyette jó programja lesz. Amúgy a teljes neve Melissa, de Messy-nek becézzük. Szerintem állati aranyos csaj, és az egyik legszebb az osztályban.
Messy

Na, szóval, ő nem jön. VISZONT... annyi helyet foglaltunk, ahányan vagyunk az osztályban, plusz 2 tanár. Messy nem jön. Azaz, van egy üres helyünk! :) Az ofő megkérdezte, hogy tudunk-e olyan embert, aki velünk egykorú és lány, mert akkor jöhetne velünk.
- Fiú miért nem? - kiabáltak dühösen a fiúk.
- Mert ti is elég vadak vagytok, egy ismeretlen fiút nem vállalok. - mosolygott az ofő. - Lányok, valaki?
Összenéztük a csajokkal. Páratlan lehetőség. Feltettem a kezem.
- Tanár úr!
- Igen?
- Nekünk van egy nagyon aranyos ismerősünk. - mutattam körbe a lányokra és magamra. -Egy évvel idősebb nálunk, táncsuliba jár, de nagyon aranyos. És rendes.
- Értem. Tudnál mutatni esetleg egy képet erről a lányról? - érdeklődött kedvesen az ofő. Előhalásztam a mobilom, és megmutattam azt a képet, amit akkor csináltam, mikor megismerkedtünk.
- Aha. Kedves lánynak tűnik. - bólogatott az ofő. A fiúk persze elcsórták a telómat, és megnézték.
- Azta! Ki ez a jó nő? - érdeklődött kulturáltan az egyikük.
- Ő Riry. - magyaráztam.
- Ilyen név nincs, okoskám. -szólt oda Adam.
- Kapaszkodj meg... - mosolyogtam. - Van. Ez a BECENEVE. A teljes neve Audrey.
Adam lesütötte a szemét. Há, ne kezdj ki velem....
- Amanda, feltudnád hívni Audrey-t? - kérdezte az ofő.
- Most?
- Igen.
- Rendben. - mondtam, és megcsörgettem Audrey-t.
- Szia Ami! Nincs órád? - kapta föl a telefont Riry.
- Szia Riry! De, van. Az osztályfőnököm kérte, hogy hívjalak fel.
- Baj van? - kérdezte aggódva.
- Nem, nincs. De lenne egy kérdésünk számodra. Kihangosíthatlak?
- Persze. Ez volt a nagy kérdés? - nevetett, én pedig közben kihangosítottam.
- Nem. De figyelj. Mennénk a Long Beach-re kirándulni. 1,5 hét múlva. Az egyik lány lemondta, mert esküvőre megy.
- Sok boldogságot neki! - vágott közbe Riry, mire a többiek elnevették magukat.
- Na. Szóval, ki van fizetve, és eljöhetne egy külsős ember.
- És... rám gondoltatok? - kérdezte csendesen Riry.
- Igen. Lenne kedved?
- Lenne-e kedvem a legjobb, legaranyosabb barátaimmal kirándulni? Strandolni? Naná! Ottalszunk?
- Igen.
- Akkor igen.
- Oké. A tanár úrnak megadom az e-mail címed, oké?
- Persze. Tessék csak írni nekem. - kiabált Riry.
- Tényleg jó nő vagy? - érdeklődött az a fiú, aki az előbb megállapította, hogy Riry jó nő. Riry nagy levegőt vett.
- Majd eldöntöd... :)
- Légyszí, ezt ne most! - kértem.
- Amanda, elrontod a közösségi életemet! - háborgott nevetve Riry.
- Majd helyrehozod. Most leteszem, oké?
- Ne, még egy picit várj! Adam ott van?
- Igen. - mondtam rosszat sejtve. - Adam!
- He? - nézett fel a fiú.
- Drága fiam, ennél azért lehetnél egy hangyányival kedvesebb! - szólt rá az ofő.
- Riry mondani akar valamit. - mondtam.
- Mondjad, figyelek! - szólt Adam hangosan, hogy Riry is hallja.
- Oké... Először is, nem ismerlek, de amiket hallok rólad, azok alapján elég fura fiú vagy. Másodszor. MIÉRT BÁNTOD SZERENCSÉTLEN AMANDÁT, MIT ÁRTOTT NEKED, MI BAJOD VELE, ÍGY IS ELÉG SZERENCSÉTLEN, NE IZÉLD MÁR TE IS!!!! :P
Az ordítás miatt el kellett tartanom a telót a fülemtől. Adam tátott szájjal nézett a telómra, aztán rám.
- Örülök, hogy megismerhetlek. - kiáltott oda.
- Riry, én leteszem. - motyogtam. - Szia!
- Ne, ne már... mit mondott? Tudnia kell, hogy te sze.....  - kiáltozott Riry, de én kinyomtam. Nagyon jól tudtam, hogy mi következett volna.
Az ofőnek még leírtam Audrey címét, és telefonszámát, aztán már úgyis kicsöngettek, úgyhogy elindultunk haza. Otthon a kertben ültem, mikor Matt kiordított a házból.
 - Süketkém, zenél a telefonod!
- Jól van na... - mondtam, és bementem a telómért.
2 új üzenet. Az egyik Riry.
"Ugye nem mondtam semmi rosszat? Azaz, tuti nem kellett volna leordítani Adam fejét, de megérdemelte. Nagyon várom, hogy 1,5 hét múlva személyesen is megismerjen. Ja, holnap jön hozzánk az ofőd, hogy megnézzen élőben. Csekkolja, hogy elég normális vagyok-e. :D Jó legyél, és tényleg sorry! "
A másik egy ismeretlen szám.
"Na hallod. Amikor azt hiszem, hogy már nem tudsz újat mutatni, mindig meglepsz valamivel. Most rám uszítottad a kis táncos barátnődet. Mi jön még? Rám küldöd a tanárokat? A szüleidet? Az idegbajos matekos csajt? Maradj már nyugton! :P A. "
Hoppá, ez Adam-től jött! Mi az, hogy ráküldtem Riry-t?
Riry-nek válaszoltam, hogy semmi baj, de majd ezt megbeszéljük a táncon. Adam-nek nem válaszoltam, és az SMS-t is kitöröltem, és A SZÁMÁT SE MENTETTEM EL! Ez marha nagy fejlődés tőlem... :) A kirándulás érdekes lesz. Riry és Adam ismeretlenül is fújnak egymásra. Adam fúj rám. Én meg rá. Imádnivaló 2 nap lesz! :P














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése