2014. március 2., vasárnap

Riry

Adam-mel kb. 2 hónapja nem beszéltem. Nem baj. Azóta kitavaszodott. Hurrá! :)
A lányokkal úgy döntöttünk, hogy elmegyünk valamit mozogni, mert már nem lehet ezt kibírni. Ülünk, suliba megyünk, ülünk, hazamegyünk, ülünk.... :P
Sophie talált egy tánciskoláról szóló plakátot. A plakát szerint 2 hét múlva nyílt nap lesz, és meg lehet nézni mindenféle táncot, meg aznap a beiratkozás féláron van. :)
A lányokkal persze úgy döntöttünk, hogy mindenképpen elmegyünk, és a szüleink is elengedtek.
*
Aznap mind a négyen izgatottan szálltunk fel a buszra. Mikor végre odaértünk a táncstúdióhoz (nem is tudom, hogy így mondják-e... :D ), már elég nagy tömeg volt. Nagy nehezen bejutottunk. Úgy gondoltuk, hogy megnézzük a társas táncos részt. Átverekedtük magunkat a tömegen, akik a hip-hop táncot akarták látni.
Odamentünk a színpadhoz, és foglaltunk 4 helyet. Alex ekkor megszólalt, hogy éhes, úgyhogy gyorsan kimentem vele a büfébe. Vettünk mindenféle kaját, nekem egy forró csokit, és visszaindultunk. A nagy tömegben azonban nehezen haladtunk. Mikor szembejött velem egy lány, véletlenül elbotlottam, és meglöktem a lányt. A lány kezében egy kávé volt, és a lökés következtében magára öntötte.
- Basszus... - mondtam, miközben az egyik kezemet szabaddá téve felsegítettem a lányt. Kivezettem a tömegből, és megálltunk a színpad mellett. - Ne haragudj, teljesen véletlen volt, nagy volt a tömeg, meglöktek hátulról.... és sajnálom.
- Semmi baj.  - mondta sóhajtva. - Csak a fellépés lesz így érdekes.
- Te táncolsz? - döbbentem le. Az is gáz, ha egy random embert lökök fel, de ha az egyik táncost, az már elég kínos...
- Aha, társas táncot.
- Hú, pont azt fogjuk megnézni! De nem fellépő ruhában táncoltok?
- Most nem. - mondta a lány, így nem tudtam magam megnyugtatni,hogy úgyis átöltözik.
- Várj, itt a pulcsim. - mondtam, és lekaptam magamról a pulóvert. - Tessék.
- Köszi! Rendes vagy!
- Ez a legkevesebb. - mosolyogtam. - Amúgy, ha már így fellöktelek, ismerkedjünk meg! Amanda vagyok.  - nyújtottam a kezem.
- Riry és egy tánciskolába járok a külvárosban. :)
- Riry? - kérdeztem vissza. A lány elmosolyodott.
Riry
- Audrey. Röviden és a barátaimnak Riry.
- Értem. - mosolyogtam, majd a többieket is bemutattam, akik időközben körénk gyűltek. - Ők itt a barátaim. Alex, Sophie és Hayley.
A többi lány is bemutatkozott Riry-nek, majd mennünk kellett, mert kezdődött az előadás.
A táncoscsapat kb. 30 percet táncolt, a legkülönfélébb táncokat mutatták be. Riry baromi ügyes volt, nem csoda, hogy ő állt legelöl. A lányokkal lelkesen tapsoltunk és integettünk neki.
A műsor végén az épület előtt megvártuk Riry-t. Kipirulva és átöltözve érkezett meg, kezében egy üveg vízzel.
- Oké, most akkor távolabb megyek tőled. - mondtam, mielőtt még ezt is magára borítja miattam. Riry elmosolyodott és visszaadta a pulcsimat.
- Ugyan. Előfordul. :) Amúgy merre mentek?
- A belvárosba. - mondtuk kórusban. - Te?
- Én is. Menjünk együtt! - indítványozta vidáman Riry.
- De nem a külvárosba jársz suliba? Azt mondtad. - gondolkozott Alex, miközben elindultunk a buszmegálló felé.
- De. De a belvárosban lakom.
- Akkor... szóval, hogy jársz be suliba?
- Busszal eljövök idáig. Aztán felszállok a metróra. Aztán gyalogolok kb. 15 percet. És ott vagyok.
- Te jó ég! - forgatta a szemét Sophie. - Nem sok ez egy kicsit?
- Lehet, de én már megszoktam. - vont vállat Riry. Ebben a pillanatban megérkezett a busz, és gyorsan felszálltunk rá.
A buszon folytattuk a beszélgetést.
- De, nem érzed úgy, hogy túl sok áldozatot hozol azért, hogy táncsuliba járj? - kérdezte Hayley.
- Nem. - rázta a fejét Riry, és közben a göndör tincsei repkedtek az arca körül. (Micsoda irodalmi mondatok... :D ) - A tánc a mindenem. Tudjátok.... minden álmom, hogy hivatásos táncos legyek. Ehhez pedig kell a suli.
- Aha. Értem. - mondtam. - Hát... akkor sok sikert! ÉS, ne fáraszd ki magad!
- Igyekszem. Amúgy beiratkoztatok valamire? . érdeklődött.
- Hát... úgy döntöttünk, hogy megpróbáljuk a társas táncot. - motyogtam elpirulva.
- Most mi baj van? - nézett rám kíváncsian a táncos csajszi. - Miért pirultál el?
- Mert bénán táncolok....
- Na hallod! - szólt közbe Hayley. - Volt alkalmunk megfigyelni, még a rock korszakodban. :D
És kész. Mindenkiből egyszerre tört ki a röhögés. Még Riry is röhögött.
- Amanda a rocker csaj? Ez nem komoly, ugye?
- De. - bólogattak a többiek és elmeséltük neki az egész sztorit. Riry megértően bólogatott. Még Adam-ről is beszéltünk neki, azt is megértette, és megígérte, hogy intézkedik. Ő is sokat mesélt magáról. Megtudtuk, hogy itt született a városban, és, hogy már 17 éves.
Riry nemsokára leszállt a buszról, mi pedig elköszöntünk tőle.
Otthon mikor bekapcsoltam a gépem megdöbbenve láttam, hogy kaptam egy értesítést a  Facebook-ról. Mikor megnéztem, láttam, hogy "Audrey Johnson ismerősnek jelölt." Gyorsan visszajelöltem, és megnéztem a  képeit. Marha jó képek voltak. Voltak táncolós képek, amik a fellépésen készültek. Voltak képek a táncos ruháiról... a profilképe volt a legötletesebb. A felirat is nagyon jól volt megválasztva.
I believe i can fly... I believe i can touch the sky


Nos... igen. Riry humora elég egyedi. :D De nekem szimpi a csaj. Még e-mailt-t is írt.
Audrey Johnson (Riry) : "Helló drágám! Most értem haza, és szerintem ez te vagy. Mármint profil alapján. A haj sokat segít. Gondolkoztam ezen az Adam srácon. Beszélnetek kéne. De komolyan. Lehet, hogy bunkó, de talán tényleg csak félreértés volt. :/ Maybe... Remélem megoldódik. Ja, puszilom a többieket is! Őket is bejelöltem. :) Jó legyél és beszélj Adam-mel! Hope you will get him... :D Na csá... várlak titeket a táncon. Riry "
Gyorsan válaszoltam neki, hogy igen, ez én vagyok. :D Meg hogy majd megyünk táncolni. Meg hogy majd gondolkozom a tanácsán.
Örülök, hogy megismertük Riry-t. Kellett egy ilyen életvidám táncos csaj a csapatba. Mármint a Sophie-Alex-Hayley-Amanda csapatba. :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése