2014. február 16., vasárnap

Alex terve

Hétfőn Alex azt mondta, hogy van egy terve, hogy mit fognak csinálni velem. Tényleg volt neki. Azóta a hétfő óta 3 hét telt el. Az alatt a 3 hét alatt Adam egyszer se szólt hozzám. :(
Alex és Sophie kezelésbe vették a szegény kis összetört lelkemet. :D Rengeteget beszélgettek velem. Rengeteg zenét adtak nekem, hogy hallgassam. Ha nem hallottam 200-szor Kelly Clarkson: Stronger című számát, akkor egyszer se. :D
Hayley is rengeteget segített. Minden este felhívott, és a saját stílusában megkérdezte,hogy vagyok.
- Na, szerencsétlen kis filmsztárunk, hogy vagy?
- Még egyben. - nevettem bele a telefonba. Hayley persze, ezt akarta elérni. Hogy nevessek.
- Akkor jó. Csak csekkoltam, hogy nem bőgsz-e. Mert ne bőgj. És kapcsold ki a zenét, amit hallgatsz.
- Miért?
- Mert ettől depis leszel. Ez szomorú zene. Kapcsold ki! Most! - mondta ellentmondást nem tűrve Hayley. Én pedig megadóan odamentem a zenelejátszóhoz, és kinyomtam Kelly Clarkson: Listen to your heart-ját. :/
- Most jó?
- Ja. És ne kapcsold vissza! Szia!
- Szia. - mondtam, és kinyomtam a telót. Tényleg nem kapcsoltam vissza, helyette benyomtam egy Green Day számot. Attól egyből jó kedvem lett.
Hirtelen jött egy SMS-em. Sophie volt.
 "Mondd, hogy nem depizel! :) "
Persze, Hayley értesítette.
"Nem. Táncolok és ugrálok. Meg megy a zene."
"Milyen zene? Csak ne Taylor Swift... "
"1, Mi bajod vele? 2, Nem. American Idiot "
Sophie rögtön válaszolt.
"Az vagy te. Egy amerikai idióta. :D Csak ne énekelj annyira, hogy én is halljam! "
"Oké,igyekszem."
"Akkor jó szórakozást."
Ledobtam a telómat. Meglesz. (Csak így zárójelben. Alex e-mail-t írt, hogy ne legyek szomorú... azért, nem kezelésre szoruló idegbajos vagyok. :D Ennyire nem kell rám figyelni... )
Meglepődtem, amikor Beckie és Jessy is segítettek. Mármint, Adam nagyon jó haverjuk, 2 éve ismerik egymást, meg minden. :O
A 2 lány elvitt, és vettünk mindenféle ruhát, ami szerintük majd jó lesz,mert nincs egy normális rongyom se, és Adam-nek is biztos feltűnt már. :)
Nekem aztán mindegy. Én csak azt tudom, hogy Anyáék döbbenten kérdezték este, mikor megmutattam nekik, hogy mit vettem, hogy mióta vagyok rocker... :D
Az 5 lány a fodrászhoz is elvitt, mert szerintük nem nézhetek ki úgy, mint egy répa. :) Sokat vitatkoztak, hogy mi lenne a legjobb nekem, és amíg eldöntötték, én végeztem is. :D
A hajamat egy kicsit sötétebb vörösre festettem. Persze, a fodrász megértette, hogy 16 vagyok, és a szüleim valószínűleg nagyon kiakadnának, ha tartós festék lenne benne, úgyhogy olyat kaptam, ami kb. 3 hajmosással kijön, de utána pótolható meg minden. :)
Szóval, miután eddig alakítgattak, megmutatom, mi lett az eredmény.
A lányok többhetes munkájának eredménye

Nem tudom, hogy mennyire lett jó, vagy rossz, de úgy érzem, ezzel is segítettem egy kicsit, hogy túllépjek Adam-en. :) Néhány dolog nekem is fura, de majd megszokom. És Adam is. Ha nem, akkor nem kell rám nézni. Elmehet. Most én fogom elküldeni őt. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése