2016. június 20., hétfő

*Nyári szünet*

Sziasztok!
Végre nekem is kitört a nyári szünet, remélem ti már javában élvezitek a vakációt.
Aki esetleg megijedt volna a címtől, az nyugodjon meg, NEM LESZ SZÜNET A BLOGON, NEM ZÁROM BE, STB.
Pusztán arra utaltam, hogy nincs suli, szünet van, nyár... és ez nem igazán illeszkedett az Amanda-sztorihoz, ahol éppen karácsony után vagyunk pár nappal. :D (ezért kellett a két csillag)

A történetet folytatni fogom, holnap érkezik bejegyzés, amennyiben nem jön közbe semmi.
A blog direkt kék, ezt tavaly is eljátszottam, mert a nyárhoz szerintem ez jobban illik, mint a vörös. A vörös egy nagyon szép szín, de engem az őszre emlékeztet, míg a kék a vízre, ami ugye nyári dolog. (Ha teljesen hülye a gondolatmenet és nem tetszik ez a szín, szóljatok!)

Most csak ennyit akartam közölni, holnap jövök, valamint mindenkinek nagyon jó pihenést és élménydús nyarat kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése