2016. június 25., szombat

3. szülinap

Sziasztok!
Újabban nagyon belejöttem a szülinapozásba. Mivel a 2 blog 'szülinapja' között csak két nap van, ezért bocs, de megint ünnepelni fogok.
A Must-os szülinapnál egy kicsit irodalmibb dolgokat írtam , most pedig akkor fárasztalak titeket a száraz statisztikákkal.


  • Ez a 3 év igen eredményesnek tekinthető, összesen majdnem 27.000 megjelenítést ért el a blog. Tudom, egy felkapottabb blognak ez semmi, de én igenis büszke vagyok magamra.
  • A legtöbben Google Chrome-ról nézitek és Android-dal.
  • A legnépszerűbb bejegyzés a Hétvége címet viselő, 396 megjelenítéssel. Nem tudom, mi abban olyan nagy szám, én speciel sose gondoltam volna, hogy az lesz a legnézettebb.
  • Természetesen a legutóbbi bejegyzés áll eddig a legrosszabbul, 6 megjelenítéssel.
  • Eddig 183 megjegyzés van a blogon, ezek egy része azonban tőlem származik. Viszont, bocs, de lusta vagyok kivonogatni, hogy melyiket írtam én és melyiket nem, úgyhogy pontos komment-számmal nem tudok szolgálni.
  • Jönnek látogatók a Must-ról, van, hogy a Google- kereső dob ki (ha beírod, hogy 'egy átlagos lány élete' kb. a 4. találat én vagyok.) Néhány napja megjelent egy Twitter-link, miszerint onnan is jönnek látogatók. Nekem nincs Twitter-profilom, úgyhogy nem tudtam megnézni. Nem tudom, ki tette fel a blogomat a Twitter-re, de azt így távolról is nagyon imádom és köszönöm neki! <3
  • Olvasóim zöme természetesen magyar, de szép számmal vannak külföldről is. Íme a sorrend.
  1.  Magyarország
  2. Kanada
  3. Németország
  4. USA
  5. Franciaország
  6. Románia
  7. Kína

Nem tudom, ők hogyan találtak meg, hogyan olvasnak meg ilyesmi, de azért nekik is köszönöm. (Thank you, merci, danke, stb.) Igen, tudom, van fordító, de annak a minősége.... khm...


Ennyi lett volna, több adatot nem tudok összeszedni, meg nekem is sok lesz a számokból. Köszönöm, hogy velem tartottatok ebben a 3 évben, remélem ezután is olvasni fogtok! :)

Szülinapi torta helyett






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése