2016. június 23., csütörtök

Nem lehetünk ilyenek

Sziasztok!
Ne haragudjatok, tegnap elviselhetetlen volt a hőség, ezért nem tudtam írni, mert a laptop kicsit túlmelegedett. :/ (Azért írok most is ilyenkor, mert így nem olyan rossz, egész elviselhető idő van.)


Riry bejelentése után az egész csapat meglehetősen letargikus hangulatba került. Semmihez nem volt kedvünk. Riry elmondta a szüleinek, az apját nem érdekelte nagyon, az anyja pedig örült, hogy a lánya nem lesz a nyakán. Riry így zöld utat kapott Londonba. 2 hónap múlva Riry elmegy, mi pedig itt maradunk.
Igen, tudom, ettől még nem dől össze a világ, de minket eléggé megrázott, hogy kb. egyik pillanatról a másikra eltűnik. Ráadásul egy táncjelenet miatt. 3 rohadt percért itt hagyja az életét!!
A borús hangulatunk miatt a közös szilveszterezést is lefújtuk. Riry otthon maradt a szüleivel, mi pedig követtük a példáját. December 31.-én este a szüleimmel ültem a TV előtt, néztem a 'nagyon vicces' kabaréműsort és elgondolkodva rágcsáltam a ropit.
- Ti elengednétek 2 hónapra Londonba, ha kapnék egy filmszerepet? - kérdeztem hirtelen.
- Te? - kérdezte röhögve Matt. - Maximum az a lány lehetnél, akire a főszereplő véletlen ráönti a kávéját.
- Kösz.
- De most miért? Zavarna jönnél, ha ennél több szereped lenne. Lámpalázas vagy.
- Oké, de ha nem lenne... Elengednétek?
- Nézd drágám.  -kezdte Anya. - Nem hinném, hogy bírnád egyedül egy idegen országban. Senki nem lenne ott, csak magadra számíthatnál.
- És fiatal lányként egy filmes stáb sem feltétlenül az a banda, akiben maradéktalanul meg kellene bíznod. - tette hozzá Apa.
- Aha. Riry-t hogy engedhették ki a szülei? - csattantam fel. - Nekik nincsenek ilyen természetes szülői reflexeik?? Nem féltik a lányukat?
- Már megint. - forgatta a szemét Matt. - Figyelj Ami. Riry idősebb, mint te.
- De ő is csak 19. Nem nagykorú ő sem.
- De sokkal önállóbb. A szülei megengedték. Dolgozik is a suli mellett. Vigyáz magára.
- Igen, de egy 3 perces táncért itt hagy mindent!
- Muszáj, hogy minden rólad szóljon? Vagyis rólatok? - kérdezte Matt.
- Ezt hogy érted?
- Riry elmegy, mert el akar menni. Szeretne kiugrani, kapott egy lehetőséget, amivel hülye lenne nem élni. Ti pedig nyavalyogtok, hogy 3-4 hónapra eltűnik.
- Egy félévre.
- Oké, akkor 6 hónapra. Kibírjátok, nem?
- De igen, csak...
- Nincs de. Amiatt, hogy hiányozni fog nektek, még nem tarthatjátok itt. Hagyjátok menni! Visszajön.
- Igazad van. - meredtem rá elképedve. Nem tarthatjuk vissza őt. Nem vehetjük el Riry-től az álmait. Sose hittem volna, hogy Matt fog kioktatni.
- Nem hitted volna, hogy valaha igazam lesz, ugye?  - vigyorgott Matt.
- Hát nem. - mosolyogtam vissza. Innentől kezdve vidám voltam. Éjfélkor felhívtam Riry-t és boldog újévet kívántam neki, valamint sok sikert a filmhez. Hallhatóan nagyon örült neki.
Ezek után a lányoknak is elmondtam, hogy nem tarthatjuk vissza nagyravágyó barátnőnket. Mindannyian megértették és innentől kezdve sokkal megértőbbek és elfogadóbbak voltunk Riry-vel.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése