2015. december 31., csütörtök

Meglepetés a javából

Sziasztok!
Az év utolsó napján hozom nektek az év utolsó Amanda-ját. A merénylet sajnos meghiúsult, mert a barátnőm végül úgy döntött, hogy elrángat magukhoz bulizni, úgyhogy nem leszek gépközelben. Sajnálom.






Szerdán unatkozva baktattam a suliba, amikor hirtelen valaki rám ugrott hátulról. Már éppen felvisítottam volna, amikor Sophie elém perdült.
- Nehogy sikíts! Elég volt egyszer. - nevetett. - Azóta nem hallok rendesen. :D
- Nagyon vicces! Csak tudod, ez baromi ijesztő. - magyaráztam.
- Jó, bocsi. Többet nem csinálom. Vagyis egy darabig. Igazából azt akartam... - akaszkodott a nyakamba a karjával séta közben. - Hogy hétvégén van a szülinapod. A 18. Mit szeretnél csinálni?
- Nem tudom, még nem gondolkodtam rajta. Szerintem nem lesz családi buli, de ti átjöhetnétek.
- Oké. Akkor majd szervezünk neked valamit. ;) - kacsintott rám.
Egyikünk sem sejtette, hogy a szülinapom egész másképp fog alakulni.

*
(Péntek délután)
 
 
 Éppen hazaindultam volna, amikor Adam elkapta a karomat és közölte, hogy beszélnünk kell.
- Miről van szó? - kérdeztem. Adam nem látszott ingerültnek, szomorúnak vagy mérgesnek, helyette boldognak tűnt.
- Tudod, ugye... kezdte. - Vasárnap csináltam rólad képeket.
- Iiiigen...  - bólogattam. - És?
- Kiraktam a netre, mert  volt egy fotós verseny és...
- Te kiraktál rólam képeket a netre??? - háborogtam. - Meg se mutattad őket. Honnan tudjam, hogy milyenek, hogy esetleg nem vállalhatatlanok-e...?
- Úgyse rakok ki rossz képet, mellesleg te mindegyiken szép vagy. - mosolygott és homlokon puszilt.
- Oké. - hagytam rá. - Köszi. De mi van azzal a versennyel?
- Nem lettem sehanyadik, viszont a zsűriből egy pasas felhívott, aki hivatásos fotós és azt mondta, hogy neki nagyon tetszettek a képeim és ha gondolom, akkor esetleg mutat pár trükköt, stb. És ha elég tehetségesnek talál, akár dolgozhatok nála részmunkaidőben fotósként!
- Azta! Ez nagyon jó hír! - örvendeztem. - Gratulálok.
- Ez még nem minden. - mosolygott sejtelmesen. - Veled is szeretne találkozni.
- Velem?
- Igen. Szó szerint idézve 'szíves látlak most vasárnap a csinos modelleddel együtt' .
- A csinos modelled... jesszusom. - Alig jutottam szóhoz. Adam nem mindennapi lehetőséget kapott. Aztán észbe kaptam. - Vasárnap van a szülinapom!
- Tudom. - értetlenkedett Adam.
- A lányok szerveznek valamit. - fogtam a fejem.
- Értem. Nem muszáj jönnöd. Tényleg.
- Nem, szeretnék veled menni. Ez egy fontos dolog, szeretnélek támogatni.
- Nagyon aranyos vagy, de miattam tényleg nem...
- Csitt! - fojtottam belé a szót. Sophie éppen most lépett ki a suliból.
- Beszélhetnénk egy kicsit? A vasárnapról van szó. - mondtam neki.
- Persze. Mondd!
Gyorsan megbeszéltem vele és Sophie hipermegértő volt. Gratulált Adam-nek és biztosított róla, hogy semmi baj. Nagyon megölelgettem, mert olyan hiperszuper megértő... <3
 
*
(Vasárnap)
 
 
A fotós pasas már félórája beszél. Eddig csak a szakmai sikereiről és életéről beszélt.
- Térjünk át rád! - mutatott Adam-re. Hála az égnek. - A képeid a kollégáim szerint túl hétköznapiak, de szerintem te tökéletesen megfogtál valamit az egyszerű dolgok varázsából. Nézd meg ezt a képet!
Azzal kivetített egy fotót a vetítővászonra.
A fotó

 - Ez a fotód tetszett a legjobban. - mondta a pasas. Amúgy valamilyen John-nak hívják. - Olyan egyszerű és hétköznapi, mégis van valami ebben a képben. Ez a fotó nekem végtelen nyugalmat és bizalmat sugall. Most már tudom, hogy azért, mert a modelled egyben a barátnőd.
- Ez én vagyok? - suttogtam elámulva.
- Te bizony. Mondtam, hogy mindegyiken szép vagy. - puszilt meg Adam.
- Nos igen, a bájos kis modelleddel is szívesen dolgoznék, ha már itt tartunk. - nézett rám várakozásteljesen John.
- Ó, nos hát...  - pirultam el. - Amennyiben úgy gondolja, hogy jó lennék erre a 'munkára', én nagyon szívesen.
- Rendben van. - nyújtott kezet mindkettőnknek John, mi pedig kezet fogtunk vele. - Majd még jelentkezem a jövő héten. Köszönöm, hogy itt voltatok.
- Mi köszönjük a lehetőséget. - mosolygott Adam. Elbúcsúztunk, aztán hazafelé vettük az irányt. Hazafelé egyfolytában erről beszéltünk. Otthon vigyorogva mászkáltam fel-alá. Modell lettem! :D
 













2 megjegyzés:

  1. sajnalom a merenyletet,de a kovetkezovel siess,es a veszekedes se maradjon el,ha lehet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A következő szerintem vasárnap érkezik, mert holnap vidéken leszek szülinapi bulin.
      De igyekszem!

      Törlés