2015. december 19., szombat

A tisztázó beszélgetés

Sziasztok!
Kitört a szünet, úgyhogy hirtelen tengernyi időm lett írogatni, így igyekszem a karácsony előtti napokban igen aktívnak lenni. Karácsonykor nem ígérek nagy aktivitást, hiszen jó szokásunkhoz híven járjuk a rokonságot. A 2 ünnep között ismét kicsit megsűrűsödnek a posztok, utána meglátjuk. Egyelőre ezek csak tervek, majd meglátjuk, hogy sikerül. Jó szünetet mindenkinek! :)



Idegesen toporogtam otthon. Mi lehet Alex-szel? Megígérte, hogy azonnal ír, ha valamit tud. Ajajaj, mi lesz, ha kiderül, hogy Clau-nak van igaza? Alex nem élné túl. Nate meg elmehet valahova, ha így képes elhagyni a barátnőjét. :P
Kilenckor csöngött a telefonom.
- Alex? - kaptam föl azonnal.
- Majdnem. - mondta idegesen Hayley. - Kapcsold be a Skype-ot! Egyszerre akar beszélni mindannyiunkkal.
- Honnan tudod?
- Írt SMS-t. Neked nem?
- Az előbb kimentem 5 percre a konyhába, lehet, hogy akkor írt és nem láttam...
- Jellemző... na indíts! - mondta Hayley és lerakta. Én bekapcsoltam a gépet, és dühöngtem, hogy miért ilyen lassú. Amúgy elég gyorsan bekapcsol, de most minden másodperc egy örökkévalóságnak tűnt.
Végre bekapcsolt és azonnal beléptem a Skype-ra. Már mindenki online volt.
"Itt vagyok."  - írtam rögtön a közös chat-be.
A következő pillanatban felvillant a felirat: ALEX VIDEÓHÍVÁST INDÍTOTT.
Rákattintottam a Fogadás gombra és a szám szélét rágcsálva néztem a képernyőn feltűnő barátnőim arcát. Mindenki feszült volt. Alex is. Az arca nem árulta el, hogy mi van.
- Szólalj már meg! - fakadt ki Sophie. - Nem bírom. Mi történt?
- Nyugi, szomszéd. - csitítgattam a kamerán keresztül. - Ne sürgesd!
- Szomszédok kuss, most nem rólatok van szó kivételesen! - csattant fel Hayley.  - Alex, halljuk!
- Ha mindenki kiordibálta magát, akkor mondanám. - fintorgott. - Kösz.
Riry szemrehányóan nézett rá. Alex végre elkezdte.
- Tehát. Találkoztunk. Nem értette, hogy miről van szó először. Megmutattam neki a képet, amit Clau fölrakott kettőjükről. Teljesen ledöbbent, hogy ez hogy készült meg miért, stb.
- Hogy készült? Vagyis ha titokban maradt volna, az oké? - tombolt Hayley.
- Ugye, hogy tökre úgy hangzik, mintha csak az zavarná, hogy nyilvánosságra került a kép? - kontrázott Sophie.
- Nem hiszem el, hogy Nate is egy ilyen srác. - csóváltam a fejem szomorúan.
- Lányok, Alex nem mondta, hogy Nate ilyen! - mondta Riry normál hangerőn, de egyikünk se hallotta meg, mivel a saját mondandónkat szajkóztuk. Riry egy ideig türelmesen várt aztán kifakadt. - Minden sivalkodónak csönd!!!! Egy pillanatra se tudjátok befogni? Ne a saját hülyeségeteket magyarázzátok folyton, hallgassátok meg Alex-et! Szemmel láthatóan még van a sztoriból.
- Kösz Riry.  - bólintott Alex. - Rákérdeztem, hogy hogy is van ez. Elmesélte a találkozót elejétől a végéig. Amit ti szerencsésen eltitkoltatok előlem...
Mindannyian elvörösödtünk.
- Öhm... úgy gondoltuk, hogy jobb, ha nem tudod, mert kiakadnál. - kezdte Hayley.
- Milyen találkozó? - kérdezte Riry.
- Ja igen. Nate találkozott Clau-val kettesben, hogy lebeszélje a csajt arról, hogy tönkretegye a kapcsolatukat Alex-szel. - magyaráztam.
- Ez nagyon bájos. De Alex-nek miért nem szóltatok? Végül is, a pasija.
- Igen, de nem kell feleslegesen aggódnia... azt hittük, hogy megbeszélik, Clau békén hagyja őket és ennyi. - mondta Sophie.
- Annyira hülyék vagytok istenem... - fogta a fejét Riry, de közben nevetett. - Ha veletek tennénk ezt, ti se örülnétek neki.
- Jó, ez igaz. - ismertük el.
- Mindegy, ezt majd még számon kérem párszor, de nem ez a lényeg. - legyintett Alex. - Tehát elmesélte, hogy Clau eleinte azt hitte, hogy randiznak, aztán mikor leesett neki, hogy mi van, jelenetet akart rendezni a kávézóban, de ő szerencsére megakadályozta ezt. Azt mondta a csajnak, hogy ha jelenetet rendez, mindenkinek elmeséli, hogy ő csak egy hisztis óvodás kislány. Clau persze ettől annyira megijedt, hogy abbahagyta. :D
- Szánalmas. - morogta Hayley.
- Na igen. Utána Nate elmondta neki, hogy mi van és mit szeretne. Clau eleinte nagyon együttműködő volt és megértő. A végén azt mondta, hogy hülye volt, igazunk van, békén hagy minket. Nate persze tökre örült. Búcsúzáskor Clau azt mondta, hogy sok sikert kíván és meg akarta ölelni Nate-et. Nate persze hagyta, hiszen milyen jó, hogy így sült el a dolog... Clau meg ekkor támadta le.
- A ribinek van esze, azt meg kell hagyni! - dühöngött Sophie. - Ügyes.
- Az. Állítólag Clau el se akarta engedni, utána még meg is kérdezte, hogy ilyen csókokkal biztos nem gondolta-e meg magát... Nate pedig otthagyta őt szó nélkül. A képről fogalma sem volt.
- De akkor ki és hogyan? - csodálkoztam.
- Azt nem tudjuk, de holnap kiderítjük. Ugyanis találkozunk a csajjal.
- Ti ketten?
- Aha. Persze, Nate azt mondja neki, hogy szeretne találkozni vele, mert meg kell beszélniük a csókot.
- Csajszi, te sem vagy semmi! :D - kacagott Sophie. - Holnap tuti felveszi a legszexibb ruháját és csábosan vigyorogva fogja várni álmai csalfa hercegét... aztán majd megjelentek ketten. Ezt látnom kell.
- Sajnos nem fogod. Szeretnénk egyedül intézni.
- Persze, nyilván. Akkor is, mindenről be kell számolnod pontosan.
- Az lesz, ne aggódj.
- Akkor Nate-nek te kellesz, ugye? - kérdeztem.
- Igen. - mondta Alex és végre elvigyorodott.
Még beszéltünk egy kicsit, aztán letettük. Megnyugodtunk, de tudtuk, hogy a harcnak még nincs vége. Clau nem fogja egy könnyen feladni.
































2 megjegyzés:

  1. aaa,ez eszmeletlenul jo,muszaly hogy
    holnap is irj reszt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ne haragudj, kicsit elúsztam az ajándékokkal meg ilyesmik, ma akartam délután írni, de egész nap babysitting-eltem az öcsémet és az unokatesómat... fárasztó volt. Holnap lesz itt rész, addig is könyvajánlót is írtam: www.mustforgirls.blogspot.hu

      Törlés