2015. december 7., hétfő

Ez most ugye nem komoly?

*Dobpergés, tűzijáték, örömujjongás, stb.*
Meglepi! ;) (Mondjuk lehet, hogy holnap emiatt elég gyenge matek dogát fogok írni, de hát ez van...)




Péntek. Nate találkájának napja. Még Clau-t se kérdezte meg, nehogy Alex megtudja. Alex mit sem sejtve, viszonylag boldogan mászkált a suliban, ugyanis mostanra egészen megszokta Clau-t, csak az esetek felében kezdett remegni. :P
Suli után boldogan ugrott Nate nyakába. Picit ölelgették egymást, majd Nate Alex szemébe nézett.
- Ne haragudj, de ma nem tudok veled sétálni menni. Közbe jött valami.
- Az egyetemmel kapcsolatban? - kérdezte Alex. Nate ugyanis annak ellenére, hogy 19 múlt, vagyis egyetemre kéne járnia, jelenleg pincérként dolgozik egy kis cukrászdában, és egyelőre aktívan keresi a helyét. Most azonban- szerintem némileg Alex miatt ;)- biztos abban, hogy egyetemre akar menni, csak azt nem tudja, hogy hova és milyen irányba. Folyton pályaválasztási tanácsadókra futkos.
- Igen. Remélem végre végzek ezzel az egésszel. - mondta Nate, enyhén kétértelműen. Mi lélegzetvisszafojtva figyeltünk.
- Akkor nem is tartalak fel. Menj csak. - puszilta meg Nate arcát Alex. - Majd írj, hogy hogy ment!
- Természetesen. - mosolygott Nate. - Vigyázz magadra, addig is!
Megcsókolták egymást, majd szétváltak. Nate elsétált az egyik irányba, Alex pedig odalépett hozzánk.
- Mi lenne, ha meglátogatnánk Riry-t? - kérdezte.
- Oké, úgyis régen láttuk. Meg a fősulija is érdekelne. - bólogatott Sophie.
- Akkor menjünk. - mondta Hayley. Elindultunk. Én még gyorsan visszanéztem, mikor kellő távolságra voltunk a sulitól. Nate ott ácsorgott a falat támasztva, Clau pedig akkor lépett ki az épületből. Gyorsan visszafordultam és igyekeztem, hogy Alex folyton figyeljen ránk, hogy még véletlen se pillantson hátra...
(Riry sulijánál)



- Úúúú, sziasztok! - ölelt meg minket göndör hajú barátnőnk, miközben bal kezével lazán odaintett a távozó csoporttársainak. Micsoda multitask, kérem szépen! :D
- Gondoltuk, meglátogatunk. - mosolygott Sophie.
- Nem vagytok éhesek? Mert én éhen halok. - mondta Riry vigyorogva. - Van a közelben egy kis büfé, baromi finom dolgaik vannak és közben dumálhatunk.
- Menjünk! - kiáltott fel Hayley, aki a jelek szerint szintén éhes volt.
A büfé picike volt és iszonyú hangos, de szemmel láthatóan Riry törzsvendég volt, így azonnal találtak nekünk helyet és viszonylag gyorsan kaptunk kaját.
- Nos lányok, mi újság?  - harapott bele a szendvicsébe Riry. - Mi van Nate-tel?
- Nagyon édes, minden oké. - áradozott Alex. - Csak Clau teljesen rászállt.
- Hogyhogy?
- Kell neki, mert Nate helyes srác. - magyaráztam legyintve.
- De Nate Alex pasija! Ennyire ne lehet ribi valaki. - hüledezett Riry.
- Úgy tűnik, lehet. - mondta Sophie. - Néha legszívesebben lelökném a lépcsőn, utána nekivágnék valamit és addig ütném, amíg mozog...
- Köszönjük a szemléletes példát. - nevetett Hayley. - Én múltkor behúztam neki. Kaptam is érte egy igazgatóit.
- És ez nem... tör össze vagy érint rosszul? Na, érted. - kérdezte Riry.
- Nem igazán.  - vont vállat Hayley. - Megérte. Bőven.
- Te tudod. Én azért ennyire nem vagyok bevállalós.
- Amúgy veled történt bármi izgi, mióta nem láttunk? - érdeklődött Sophie.
- Nem túlzottan. Ha csak azt nem számítjuk annak, hogy az egyik tanár megkért, hogy segítsek neki órákat tartani az egyik tánciskolában. Rendes fizetésért!
- Azta! Ez tök jó! - lelkesedtem. - Dolgozol, kapsz fizetést, lassan lehet lakásod vagy ilyesmi.
- Azaz!  - kacsintott Riry. - Nagyon jól jött ez a lehetőség.
Hirtelen megcsörrent a mobilom. Felvettem.
- Halló!
- Ami, itt Jessy. Gáz van.
- Mi történt? - kérdeztem ijedten.
- Alex ott van?
- Igen, miért?
- Menj távolabb tőle!
- Oké, de...  - dadogtam és intve a lányoknak, hogy mindjárt jövök, odébb mentem. - Mondjad.
- Van Instagram-od?
- Nincs, de ez hogy jön ide? - csattantam fel.
- Akkor kinek van a társaságból?
- Sophie-nak biztos. Lehet, hogy Hayley-nek... Alex-nek is lehet, hogy van, de abban nem vagyok biztos. Riry-nek is van.
- Ne használjátok, oké? Alex előtt ne! - mondta Jessy és lecsapta a telót.
- Mi van?  - nyögtem és visszamentem. A lányok éppen Bia-ról fecsegtek.
- Bia mennyire más, mint Clau? Mármint az új Bia. Egyáltalán egy társaságba tartoznak még? - kérdezte Riry.
- Eléggé más. Kedves és visszafogott. Clau-val néha dumálnak, de amúgy nem látunk bele túlzottan, mert ugye másik osztály. - mondta unottan Hayley.
- Régebben iszonyú sok közös képet tettek fel a netre. Újabban nem is tudom... - mondta Sophie és elkezdte nyomkodni a telóját. - Tessék. A legutóbbi közös képük nyár eleji.
- Azóta Bia tök más lett. - mondta Alex. - Megnézhetem?
- Persze, tessék. - nyújtotta a telót Sophie. Alex átvette.
- Keresek képeket a régi és az új Bia-ról! - mondta.
- Oké. - mondta Riry. - Kíváncsi vagyok rá, hogy mennyire lett más.
- Tessék, itt van. - mutatta Alex. - Platinaszőke cicababa és visszafogott, szőke szépség.
- Azta! Nagyon más. Annyira mást sugároz a két kép. - ámuldozott Riry.
- Aha. De nézd meg Clau-t! Ugyanaz a barna ribi, mint volt. - mutatta Alex Clau képeit.  - Ez a kép 6 hónapos, ez meg mai. Nézd csak!
Hirtelen kiesett a teló a kezéből.
- A telefonom! - sikította Sophie. Felkapta a készüléket a földről.  - Szerencséd, hogy semmi baja!
- Alex, minden oké? - kérdezte Hayley.
Alex csak a fejét rázta.
- Mi történt? - kérdeztem ijedten.
- Ez. - dugta az orrom alá a telefont Sophie. A képernyőn látható fotótól elállt a lélegzetem.
"Dating with the cutest boy in the world"
 Claudia Instagram-profilját bámultuk éppen...





















2 megjegyzés:

  1. Ez szuper...
    Sok sikert a holnapi dogához,várom a kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      A következő szerintem pénteken vagy szombaton érkezik, nem tudom te hogy vagy vele, de nekünk suli van szombaton... :/

      Törlés