2016. január 3., vasárnap

Modell

Sziasztok!
Eljött a téli szünet utolsó napja, holnap kezdődik a suli, ami ugye azzal jár, hogy kevesebb időm lesz írni. :/ Nekünk hosszabb lett egy héttel ez a félév, 3 hét van még, nem kettő, így lesz dolgom a következő időszakban bőven.
Amikor tudok, igyekszem jönni, csak még ilyen finomságok várnak, hogy MÉDIA KISFILM FORGATÁSA, mert az olyan fontos, hogy nagyon...
Na mindegy.





Otthon a szüleimet egy kisebbfajta sokként érte a hír, hogy egy szem lányuknak munkát ajánlottak.
- De hát... - kezdte századszor Anya. - Nem is ismeritek ezt a férfit.
- Lehet, hogy szélhámos. - folytatta Apa.
- Igen, tudom, elkábít, megerőszakol, kinyír és elássa a feldarabolt hullámat. - daráltam a plafonra nézve.
- Kislányom, ez nem vicces! - csattant fel Anya. - Nagyon sok lánnyal megtörtént ennek egy része, és hidd el, hogy nem nevetnél, ha veled történt volna meg.
- Tudom, persze, bocsánat.  - túrtam a hajamba.  - Csak ez a pasas nem hinném, hogy szélhámos lenne. Egy menő helyen dolgozik, mutatta a dolgait, stb.
- Mi a neve? - kérdezte Apa.
- John.
- De milyen John?
- Azt nem jegyeztem meg. - pirultam el.
- Jellemző. - legyintett Apa.
- Megkérdezem Adam-et, ha akarjátok.
- Oké, kérdezd!
Gyorsan felhívtam Adam-et, aki egy pillanat alatt megválaszolta a kérdésemet.
- Tehát. - fordultam a szülők felé. - John Miller.
- Na lássuk. - motyogta Apa, és bepötyögte a Google-ba a nevet. :D Hát jó.
Gyorsan megtalálták a weboldalát, és mindketten belemélyedtek. Pár perc múlva megnyugodva közölték, hogy úgy tűnik, rendben van a fickó, de valamelyikük eljön velem, ha 'dolgozom'. De csak elsőre. (Még jó...)
A suliban nem vertem nagydobra a dolgot, csak a lányoknak mondtam el. Alex pont úgy reagált, mint a szüleim, Sophie büszke volt, Jessy és Beckie kérték, hogy mutassam be őket John-nak, Hayley meg közölte, hogy ez az egész nem nekem való.
- De miért? - kérdeztem.
- Mert nézz magadra! Félénk vagy. -magyarázta.
- Jó, igen, de attól még... annyira nem vagyok félénk és John azt mondta, hogy...
- Tudod mit? Te tudod.  - hagyta annyiban Hayley.
- Majd meglátod, hogy menni fog.
Nemsokára sor került az első megkeresésre John részéről. Az a dolog is nem várt meglepetéseket tartogatott...
















3 megjegyzés: