2014. január 5., vasárnap

Beckie és Jessy terve

December lett, és az első hó is leesett. Azóta, mióta Adam-nél jártam, teljesen becsavarodtam. Éjjel-nappal gondolkoztam, hogy mit tegyek. Egyszerűen nem tudom. Végül, úgy döntöttem, hogy felkeresem Jessie-t és Beckie-t, mert ilyen ügyekben ők a profik. ;)
Megbeszéltük,hogy a suli melletti parkban találkozunk. Mire odaértem,ők már ott voltak.
- Szóval, végre kibékültél mindenkivel! - sóhajtott Jessie.
- Igen. - bólintottam. - Kösz,hogy eljöttetek.
- Semmiség.  - nevetett Beckie. - Néha kell egy kis program a fiúk nélkül... Nick és Rob mindig ott akarnak lenni,ahol mi...
- Nektek legalább van valakitek. - motyogtam.
- Hát... így alakult. Majd neked is menni fog.
Elindultunk,és sétáltunk. Jessie közben mesélni kezdett valamit.
- Képzeld... - kezdte nevetve. - Hétvégén voltam ilyen önkéntes izén, és alá kellett írni,hogy ott voltál. Én leírtam,hogy Jessie Hoodson. Erre a pasas megkérdezte, hogy miért írom úgy a nevem,mint egy fiú, mert a Jessie az fiúnév. :D
- Ez komoly? - grimaszoltam. - Azon akad fent,hogy hogy írod a neved?
- Aha. Úgyhogy mostantól így fogom írni: Jessy... ez elég lányos.
- Oké... de ezen nem múlik semmi. - mondtam, mire Jessie.... bocs, Jessy, elnevette magát.
- Igaz, de így nem kell végighallgatnom, hogy miért írom úgy a nevem, ahogy egy fiú.
- Hát jó.
Beültünk egy kávézóba. A két lány kávét ivott, én forró csokit.
- Semmi kávé? - csodálkozott Jessy.
- Nem. Sok lenne a koffein, és nem tudnék aludni.
- Fura egy csajszi vagy. - mondták.
- Az biztos...
Csendben ittunk pár percig. Beckie lecsapta a poharát az asztalra.
- Tehát... miért vagyunk itt?
- Öhm... tudjátok, én nemrég voltam Adam-nél.
- Igen? És, milyen volt?
- Hát...jó. Fizikát tanultunk, ettünk, zenét hallgattunk, gitározott nekem, megismertem a tesóját...
- A tesójáról már mesélt. Kisebb, mint ő. És lány.
- Aha, világosbarna haja van, és kék szeme. A neve Cecilia. ÉS, nagyon szép lány. És, nagyon aranyos.
- Eddig oké... de ehhez mit kellünk mi? - érdeklődött Jessy.
- Cecilia azt mondta, hogy Adam-nak fontos vagyok.
- Így is van.
- Oké, de Cecilia szerint tetszem neki.
- Ezt nem tudjuk. - néztek egymásra. - De tényleg sokat beszél rólad.
- És... történt egy furcsa dolog is....
- Mi? - kérdezte Beckie izgatottan.
- Ami, ez nem volt valami szép tőled! - mondta Jessy.
- MICSODA? Mi nem volt szép? - kérdeztem döbbenten.
- Hát... tudod. Ha te és Adam...
- Hogy MICSODA??? - mondtam.  - Jaj, istenem, Jessy, dehogy! Semmi ilyesmi nem történt. Csak beszéltem vele arról, amit Cecilia mondott, de azt mondtam, hogy szerintem ez hülyeség. Erre tökre elszomorodott, és utána gyorsan elküldött, mert dolga volt. :O
- Aha. Értem. - bólintott Jessy. Beckie pedig rámkiabált.
 - Amanda, te annyira bolond vagy!
- Merthogy?
- Mert Cecilia-nak igaza volt. Adam úgy tűnik, nem tartotta be, amit tavaly ígért Rob-nak és Nick-nek.
- ÉS, mi volt az? - kérdeztem kíváncsian.
- Tavaly megfogadták, hogy csak menő lányokkal járnak.
- MI VAN?
- Nyugi már, csak vicceltek. És, amúgy is, Adam ezt most megszegte, hogyha tetszel neki.
- Én nem vagyok menő?
Jessy kedvesen megveregette a vállam, Beckie pedig rám mosolygott.
- Ne vedd rossz néven, de.... nem. Nem vagy az a típus. Szóval... okos vagy, meg kedves meg cuki, de ez kevés. Nincs önbizalmad, ami alap egy menő lánynál...
- Akkor ti mitől vagytok ilyenek? - mondtam a könnyeimmel küzdve.
- Mi? Ugyan.... Bia. Ő a menő csaj. Magabiztos, okos, cukiskodik, pedig valójában nagyon jól tudja, hogy mi kell neki. Annyira nem is szép, csak elhiteti mindenkivel, hogy az. Ettől lesz menő.
- Én meg vagyok a reménytelen eset. És, még Adam is kell neki.
- Aha... bonyolódik a helyzet! - pacsiztak össze a csajok. - Te beleestél Adam-be.
Elpirultam.
- Talán párszor elgondolkodtam ezen...
- Vagyis teljesen levett a lábadról, és majdnem összeesel ha köszön neked, és egész nap ő jár a fejedben....
- Igen. Így van. De ne mondjátok el neki, mert akkor.... hú, az ciki lenne!
- Persze, hogy nem. Nyugi. - mondta Jessy. Beckie pedig elkezdett vizsgálgatni.
- Jess, van nálad jegyzetfüzet?
- Miért lenne? - kérdezett vissza.
- Akkor írd a telefonodba, amit mondok, oké?
- Aha. -  mondta Jessy, és elővette a telóját. - Mondhatod.
- Tehát... - fordult vissza hozzám Beckie. - Haj: vörös, göndör, hosszú    Szem: zöldes   Bőr: barna
Magasság: normális, de mehet egy magassarkú   Ruhák: tisztára, mint a szomszédlány... csere   Alak: oké, de nem egy modell Frizura: uncsi, változtatásra szorul   Smink: Állj!! rajtad nincs smink?
- Kéne? - kérdeztem félve. Beckie ekkor közel hajolt hozzám.
- Hm.... mégse kell neki smink. Hülyén nézne ki a szeméhez. Talán a száját néha lehetne, de csak alkalmakra. Okés, végeztünk.
- Mivel?
- Majd meglátod. Bombanőt csinálunk belőled. Adam nem jut majd szóhoz. - mondta magabiztosan Beckie, és fizetett.
- Hogy mi? - kérdeztem, miközben elindultunk. - Belőlem? Reménytelen.
- Ugyan! - mondta Jessy.  - Menni fog. Beckie rém ügyes.
- De azért annyira ne alakítsatok át, oké? Azért... ismerjenek rám, rendben?
- Persze. Elsőre nem lesz drasztikus... Majd másodjára. - nevettek. - Most lesz karácsony előtt egy buli, ahová mindenki meg lesz hívva.
- Ki szervezi?
- Mi.
- Mikor döntöttétek el, hogy bulit szerveztek? - értetlenkedtem.
- Most... hogy megszerezhesd Adam-et. - pacsiztak.
- Aha, inkább nem kérdezek semmit. Kinél lesz?
- Nálam. - mondta Beckie. - De te majd gyere át előbb, és majd megcsinálunk szépre.
- Oké. De csak ha Sophie és Alex is jöhet.
- Felőlem. - mondta Beckie. - Na, szia! Majd beszélünk.
- Oké, sziasztok. - mondtam, és hazamentem. Nagyon édi tőlük, de azért kicsit félek, hogy milyenre akarnak átalakítani! Oké, gondolom, nem átplasztikáztatnak, meg befestik a hajam... de mégis. Én pont ilyen szeretek lenni. :) De... legyen. Csinálják!













1 megjegyzés:

  1. Oké,tudom, hogy ennek a résznek nem sok értelme van. (Mármint, annak,hogy Jessie megváltoztatja a neve írását Jessy-re... )
    Mikor elkezdem írni leírtam a Jessy nevét úgy,ahogy eszembe jutott. Később jöttem rá, hogy a Jessie fiúnév, és a Jessica-t, Jessy-nek kell becézni... :D Úgyhogy, beillesztettem ezt a fergeteges részt, aminek amúgy semmi értelme... remélem megértitek. Köszi,és bocsi... :)

    VálaszTörlés