2014. január 6., hétfő

Alex és Sophie aggodalma

Beckie tényleg megszervezte a bulit. Másnapra már mindenki erről beszélt. Két hét múlva... Beckie házában. 5 órától. Nekem 3-ra ott kell lennem, mert tényleg 'átalakítanak'... Na, erre kíváncsi vagyok! Ja, és kiharcoltam, hogy Sophie és Alex is jöjjön!
Alex elsőre elég furán reagált.
- Minek menjek el? Azt se értem, hogy miért hívtak? Nem vagyok menő! Eddig hozzám se szóltak... Én nem megyek.
- Ez tényleg fura. - mondta Sophie. - Eddig még beszélni se beszéltünk velük nagyon... :/ Most meg bulira hívnak? Minek? Hogy belelökjenek a medencébe, és megfagyjunk?
- Lányok, túl sok filmet néztek! - legyintettem. - Egyszerűen én kértem őket, hogy eljöhessetek.
- Aha... oké.
- És, miért ilyen fontos nekik szerény személyed? Még olyanokat is meghívathatsz,akiket ők nem hívnának. Nem azért mert gonoszak, hanem mert nem vagyunk haverok. Szóval?
- Hát... - próbáltam kamuzni valamit. - Engem kedvelnek, és tudják, hogy nem érezném jól magam egy csapat menővel. Akkor is, ha őket ismerem.
- Aha....
- Ugyan... - nézett rám Sophie. - Ez az egész egy nagy kamu.
- Kamu? - csodálkoztam.
- Pontosan látszik, hogy mikor kamuzol. Most. Tehát?
Ne már, ez nem fair!
- Miattam szervezik az egész bulit... - suttogtam.
- De miért? Nincs szülinapod. - mondta Alex, aztán hirtelen megállt egy pillanatra. - Ugye?
- Nem , tényleg nincs.  Ősszel van.
- Október 15. -  mondta Sophie.
- Aha. De honnan tudod? Sose mondtam.
- Drágám, gondolkozzál... Facebook.
- Ja, persze... - csaptam a fejemre.
- Miért szerveznek neked, miattad, akármi bulit? - folytatta a faggatást Alex.
- Mert... azt akarják, hogy összejöjjek Adam-mel. És, szerintük egy buli erre a jó alkalom.
- Anyám! - csapott a fejére Sophie.
- Hogy mi van? - háborodott fel Alex. - Mégis, hogy gondolják? Egy bulin miért lennél szebb, vagy másabb? Adam miért pont egy bulin zúgna beléd?
- Úgy gondolták.. hogy átalakítanak. - motyogtam. Alex elvörösödött, és ordítani kezdett.
- HOGY MICSODA??? Amanda Lily Parker,neked elment az eszed???? Megváltozni egy fiú miatt? Soha, nem!!! Nem szabad! Ha így nem kellesz, akkor máshogy se fogsz. Ha meg igen, akkor nem ér semmit az a fiú. Magadért szeressen!! Átalakítani?? Felejtsd el!!
- Megígértem nekik.
- De... nem leszel az, aki vagy. Mit akarnak átalakítani?
- A frizurámat, a ruháimat, és... smink.
- Magyarul olyan ruha lesz rajtad, ami nem a te stílusod, de Adam-nek nagyon be fog jönni, mert divatos. A hajadból valami olyat csinálnak, amitől összeragad, és másnap nem tudsz majd fésülködni. A smink pedig el fog kenődni, mert sosincs rajtad smink, és folyton viszketni fog a szemed.
- Alex, nyugi! Megígértem nekik, és nem fogok csalódást okozni. Csak egy alkalom.
- Oké. - Alex hangja hirtelen nagyon hűvös lett. - Csinálj, amit akarsz! De ne nekem bőgj, ha hülyén fogsz kinézni, és leégeted magad, vagy ha Adam-nek nem tetszel, és helyetted majd valaki mással jön össze! Én szóltam.
Ezzel elrohant. Sophie aggodalmasan nézett utána.
- Szerintem csináld nyugodtan, de nem lőj túl a célon, oké? - mondta, azzal ő is elment.
- Oké. - suttogtam magam elé, miközben hazamentem. - Menni fog.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése