2013. november 18., hétfő

New Friend

Hayley-vel vagyok újabban.... :) Kedves és vidám lány, és nem nagyon érdekli a külvilág véleménye. Amikor összefutott a Clau-Bia párossal, a 2 lány egyszerűen kiröhögte... :O
- Nézd már, egy japán csajszi!! - mutogatott feltűnően Clau.
- Nézd már a haját... festett. - nevetett Bia.
- Nézd már a ruháit... béna! - nyávogott Clau.
- Nézd már, a nyomi stréberrel haverkodik!
Hayley ekkor rájuk nézett, majd kedvesen mosolygott. Ebből ők azt hitték,hogy nem érti,amit mondanak.
- Úristen,nem érti a nyelvünket... - nevetett a két liba. - Nagyon gáz a csaj.
- Miért, ti talán annyira menők vagytok? - kérdeztem tőlük reflexből. - Csak azért tartanak titeket,hú de cool-nak,mert mindenkit leszóltok, és ettől vagytok 'viccesek'.
A 2 csaj rögtön elhallgatott. Lesajnálóan néztek rám.
- Édesem, már csak te hiányoztál! - lépett mellém Bia. Clau nem csinált semmit, csak mélységesen gyűlölködve nézett rám.
- Bia, egyszerűen bunkó vagy! - mondtam neki. - Undok vagy, és mindenkit megalázol! Egyszerűen undorítóan viselkedsz!
Bia erre fogta magát, belemarkolt a hajamba, és erőből tépni kezdte!!!! Én persze sikítottam,mint állat... :P
Hayley odalépett Bia-hoz,és lefogta a kezét, a másik kezével pedig rántott egy hatalmasat a szőkeség tincsein. :D
- Aú! - visította Bia, és elengedett. - Tegnap délután végig ezzel szórakoztam,te meg egy mozdulattal tönkre teszed? Mit képzelsz magadról? Hiszen azt se érted,hogy mit mondok! Így akarsz rendbe tenni?
Hayley erre felnevetett, majd sóhajtott egyet, unottan a szőke lányra nézett, és elkezdte.
- Oké. Először is, koreai vagyok. Másodszor, nem festett a hajam, hanem apukámtól örököltem, aki amerikai. A szemem sincsen plasztikázva, mert nem vagyok olyan, mint te! A ruháim olyanok, amilyenek, és inkább járok szakadt és mocskos ruhában, ha ezzel elkerülöm,hogy olyan legyek, mint te. Ja, igen. Amanda nem stréber. Mellesleg, értem, amit mondtok.
Bia és Clau egyszerűen lesápadtak,majd nagyon gyorsan elhúztak... :D
- Köszi... folyton izélnek. - sóhajtottam. Hayley megveregette a vállam.
- Rá se ránts! Tipikus cicababák! Koreában nincsenek ilyenek. Illetve, aki ilyen lenne, azt nagyon hamar megnevelik. Nyugi, megvédelek!
- Kösz, de téged is el fognak kapni. - motyogtam.
- Ami, könyörgök. Tudod, Ázsia= harcművészet. Nem kell engem félteni. Letöröm a kezüket,ha még egyszer hozzád érnek!
- Hát... köszi. - nevetett el magam. - De én nem tudok neked adni semmi... tudod, cserébe.
- Te már adtál...  - nézett rám komolyan Hayley. - Befogadtál.
Erre egymás nyakába ugrottunk. Sophie és Alex ebben a pillanatban jöttek ki a teremből, és a fejüket rázva mentek el mellettünk. :/
Nem értem,hogy mi bajuk. Igenis, lehetnek más barátaim. :) De... ugyanakkor, ők is nagyon hiányoznak! <3 :( Miért nem képesek megbocsátani? Miért?
Ugyanakkor örülök Hayley-nek. Új barát, aki teljesen jól megért, és megvéd. :D
Jajj, Sophie, Alex! Béküljünk ki!! <3










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése