2013. szeptember 8., vasárnap

Este

Másnap este a számítógép előtt ültem, és keresgéltem a neten. A töri házit sehogy se tudtam megoldani. Már kb. 1 órája ott ültem, de sehol nem találtam normális választ. Utolsó próbálkozásként felmentem Facebook-ra, és írtam pár embernek az osztályból, hogy nem tudják-e a választ. Hát...
Vagy azt válaszolták, hogy nem, vagy azt, hogy minek írok egyáltalán házit. Volt olyan aki megkérdezte, hogy én mégis ki vagyok!! ... Köszi... Mondjuk, miután elmagyaráztam, hogy én vagyok a vörös hajú lány Sophie mellett, rájött, hogy én vagyok az új csaj... De ő se tudta a választ... sajnos...
Én ekkor adtam fel. Már éppen kiléptem volna, amikor jött egy üzenet. Rob volt az.
Robert:" Helló nyuszika... Nem megy a töri hf... Valami ötleted van?"
Köszi... 1 órája szenvedek ezzel, ő meg csak lazán ír nekem, hogy mi a megoldás?? :D
Amanda Parker:"Rob... 1 órája szórakozom vele... szerinted van ötletem? :P "
Robert:"Hú... nézd már... a nyuszilány ismeri a szmájlikat.... Wow!!"
Amanda Parker:"Nagyon vicces.... nem a középkorból jöttem. Miért ne ismerném?"
Robert:"Mert te más vagy. Először is, tanulsz. Másodszor, köztudottan nem vagy normális."
Amanda Parker:"TESSÉK? MI AZ, HOGY NEM VAGYOK NORMÁLIS?? :O"
Robert:"Nyugi már... nyugi van...mindenki látja, hogy beszélsz velünk, de te mégis Sophie-val vagy."
Amanda Parker:"Mi bajod Sophie-val? :P Nagyon kedves lány. Alex is."
Az oké, hogy engem őrültnek néz, de azt nem nézem el, hogy a barátaimat kritizálja...
Robert:"Semmi bajom vele... Nem ismerem. Furának tűnik. Ennyi."
Amanda Parker:"Pont ez az... nem ismered, de elítéled, mert nem olyan, mint te, és mert más, mint Jessie vagy Beckie."
Robert:"Hagyd békén a barátnőmet! :P Lehet, hogy igazad van, és hülye vagyok, mert nem ismerem Sophie-t, és így mondok róla véleményt, de ha a barátnőmet leszólod, akkor bármennyire is kedvellek nyuszika, kitekerem a nyakad..."
Ajjaj! Erre nem gondoltam. Rob-nak az egyetlen igazán fontos dolog az életében a barátnője. Én pedig egy kicsit leszóltam. A fenébe...
Amanda Parker: Nem úgy értettem. Én nagyon bírom Jessie-t és Beckie-t, csak egy kicsit kiakadtam az előbb, azért mondtam. Bocsánat... :( DE, nem tűröm, hogy Sophie-t bántsd, hiszen nem is ismered, ami egyébként, elég gáz, hiszen 2 éve osztálytársak vagytok. Legalább ismerkedj meg vele..."
Robert:"Jó,rendben. Fejezzük be... Majd akkor holnap mutass be a csajnak, és beszélek vele. Szia... :P"
Ezzel kilépett. Igen, tényleg, egy kicsit letámadtam, hogy miért nem foglalkozik az osztálytársaival,de akkor is. Ezen nem kéne megsértődnie. Igen, véletlenül belekevertem Jessie-t, aki nagyon fontos neki. Bocsánat. Nekem meg Adam fontos, de a lányokon kívül ki van erre tekintettel? Senki... A fiúk nem tudják, Bia pedig utál, és direkt bosszant. Majd holnap lenyugtatom Rob-ot, de Sophie-val muszáj találkoznia, mert nem tudja, hogy mit hagy ki... Sophie kedves és vidám, abszolút jól el lennének...

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése