2013. június 25., kedd

A családom

A tesóim persze örülnek. Ők mindent imádnak, ami új. Jellemző.... Csak én vagyok ilyen őrült????
Két tesóm van. Két öcsém. Egyedüli lányként a családban ez nem szerencsés. Mondjuk be sem mutatkoztam....
Egy szerencsétlen 16 éves lány. Üdv mindenkinek!
A nevem Amanda, bár igazából hívhatnának bárhogy, mert eddig a családomon kívül még senki sem jegyezte meg a nevem.
Én
Nem vagyok túl szép, bár a szüleim annak tartanak ( mint minden szülő a saját gyerekét), úgyhogy az nem számít. Mindegy....
Az idősebb tesóm 14 éves, okos, csak egy kicsit önfejű, és néha nagyon begurul, és ordítozni kezd. Egyébként, kedves csak egy kissé forrófejű. A neve Matt Parker ( ja, igen, a vezetéknevem Parker).
Matt


Van még egy öcsém, de ő még nagyon kicsi. Csak 4 éves. Ő eszméletlenül cuki, csak kicsit akaratos. Ha azt mondod neki, hogy nem szabad, reflexből válaszol, hogy de igen! Az ő neve Sam.
Sam

A szüleim mindketten tanítanak egy egyetemen. Matekot, és fizikát......
Na, mindegy.
Mikor megtudtuk, hogy költözünk, a tesóim visítva ujjongtak, én pedig felugrottam, és tiltakozni kezdtem.
- Kizárt, hogy elköltözöm! - ordítottam. ( Ha akarok, tudok ordítani, de ez elég ritkán fordul elő....)
- Amanda, fékezd magad! - szólt rám az apukám.
- Inkább örülnél a lehetőségnek.... Új emberek, új élmények. - mondta a bölcsességeit anyukám. Azonban nem érdekelt.
- Nem akarok elmenni, értitek? Nem akarok elköltözni! Én itt élek, mióta megszülettem. És, tudjátok, hogy rosszul bírom az új helyzeteket.
- Igen, épp ezért kell ezen változtatni. Azt sem tudod, hogy hová megyünk...
- Hová?
- Los Angeles-be. - jelentette be az apukám, én pedig azt hittem, hogy rosszul hallok.
- Ez az, híresek leszünk!  - tombolt Sam. 4 éves, de híres akar lenni....
- Nem Hollywood-ba, te őrült!  -nevetett Matt.
- Fantasztikus.... - motyogtam. - Én is öntelt, hollywood-i lány legyek? Kösz, nem!
Elindultam a szobámba, és bevágtam az ajtót. A szüleim utánam kiabáltak.
- Ha hisztizel, ha nem, akkor is költözünk!
- Majd meglátjuk! - suttogtam magamnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése