2016. szeptember 6., kedd

Visszatértem!

*dobpergés,örömujjongás,fanfár*
Itt vagyok újra!
Mint írtam, a gépem aksija megdöglött, így szervizbe kellett vinnem. Tegnap este azonban visszakaptam az én kicsikémet (by the way, Piroskának hívják... Igen, a laptopot. :D ), és emiatt újra tudok nektek írni.
Sajnálom, hogy lemaradtam az évkezdésről, mostanra remélem belerázódtatok a suliba meg ilyesmik. Nem tudom, hogy hétköznap lesz-e energiám új részt írni, valószínű, hogy szombatra csúszik. (Most is kb. 5 percem van, rohanok angolra, mert természetesen én sose bírok nyugton ülni, most éppen szintemelőzök angolból, vagyis vár egy kellemes emelt érettségi októberben...)
Amint tudok, jelentkezem.
Még egyszer bocsánat, de ne rám haragudjatok, hanem a szerelőre! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése