2015. június 13., szombat

It's summer time!

Sziasztok!
Essünk túl a nehezén: kb. egy hónapja nem írtam ide, amit nagyon sajnálok. :( Kicsit sok volt a dolgom (ugye évvége) , meg ötlet se volt túl sok, hogy hogyan tovább. Kezdek kifogyni a sztoriötletekből, viszont nem akarom elnagyolni a dolgot. Elhatároztam, hogy Ami életét minimum egyetemig leírom, az pedig a sztori szerint még egy év. Csak ugye azt nem csinálhatom meg, hogy hopp, ugrunk pár hónapot. Úgyhogy mostantól megerőltetem magam, és írni kezdek. Rendesen.
Mint azt láthatjátok, a blog kék lett. Gondoltam, a nyári vidámsághoz ez jobban passzol, mint a vörös. (Bár az is szép, de van benne egy icipici komor/komolyság.) Vagyis a nyár végéig ilyen lesz. Remélem tetszik. (Ha nem, szóljatok, és visszarakom a másikat!)
Mondandóm leglényegesebb része még csak most jön, figyelem:


Nem tudom, hogy ki hogy áll az évzáróval meg az ilyesmikkel, nekem az még hátravan, de mivel nincs suli, igazából a "Szünet van!" kijelentés nem túlzás, akkor se, ha 'hivatalosan' még nincs. :)
Utolsó dolog mára:
Elég zűrös nyaram lesz, megyünk ide-oda, internet (legtöbbször) nem lesz... :P Családi nyaralás, barátnős&boyfriend-es programok, esetleges nyelvtanfolyam és diákmunka... szóval nem fogok unatkozni.
Ennek ellenére igyekszem NEKTEK viszonylag sűrűn írni, ameddig netközelben vagyok. Tavaly is sikerült, idén is megoldom. ;)
Na elég sokat dumáltam, de egy a lényeg:
Végre!
u.i. Új kérdést is tettem fel, tessék válaszolni! :D















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése