2014. szeptember 15., hétfő

Közvélemény-kutatás II.

Nos. Utálom ezt leírni, de meg kell tennem. Ma nem tudok Amanda-t hozni. Hosszú részt akartam, de nem értem a végére.
Talán, a hét valamelyik napján tudom publikálni, mert már nem kell sok. Addig is kis kitartást és türelmet kérek!


De most! A közvélemény-kutatásom eredménye. És, akkor lássuk is!

A 2 válaszadó miatt döntetlen alakult ki, Alex és Hayley egyaránt a legkedveltebb szereplők.
Akkor egy kicsit mesélek róluk.

Összegyűjtöm az infókat róluk, amiket írtam, elmesélem, hogy miért ilyenek, én miért szeretem őket, stb.

- Alex:

  • Teljes neve Alexandra Green.
  • Van egy nővére, Dorothy, aki egyetemista.
  • LA-ben él a családjával.
  • 17 éves.
  • Ő a legjobb matekból, fizikából és kémiából.
  • 6 éve fuvolázik, és énekelni is tud.
  • Megnyerte a karaoke-versenyt.
  • Okos és kemény csaj, ha valami nem tetszik neki, annak hangot is ad.
  • Legjobb barátja Sophie.
  • Tud érzékeny is lenni, csak jól titkolja. ;)
  • Nem bírja, ha valaki nyafog. Kivéve, Amanda esetében. :)
  • Szeret irányítani, igazi vezéregyéniség. A kis csapatukban is ő az ötletgazda.

Alex

Alex-et az egyik barátnőmről mintáztam. Ő is okos, és nagyon erős lány. Szintén fuvolázik. :)
A kinézetük tökre nem hasonlít, de az mindegy is. Alex karakterével azt akartam kifejezni, hogy minden tiszteletem az ilyen lányoké, akik megállnak a saját lábukon és van önbizalmuk, miközben nem szállnak el maguktól! :)
Valamint, azt is el akartam mondani, kedves Alex-szerű barátnőm (mielőtt megijedsz... nem írom le a neved, mert tudom, hogy a jogaid, meg minden :D ), hogy köszönöm, hogy csomószor segítettél talpra állni! Tudod, hogy szeretlek. <3 :)


- Hayley:


  • Félig koreai.
  • A vezetéknevét én sem tudom. Azért nem írtam le egyszer sem, mert nem ismerek koreai vezetékneveket. Lebuktam! :D
  • Küzdő-sportolt kiskorában.
  • Nem hagyja, hogy a gyengéket bántsák.
  • Erős, kitartó, szívós és nagyon keményen kritizál bárkit, bármikor.
  • Ugyanakkor jó a humorérzéke, és akiket szeret, azokat sose bántaná.
  • Ha napozik, leég.
  • Gyakran ideges.
 
Hayley


  • Fogalmam sincs, hogy miért ez lett a neve, ez jutott eszembe.
  • 2 képen szerepel, egyik képen barna, a másik képen vörös a haja. :)

Hayley a másik képen

Hayley-t is az egyik barátomról mintáztam, bár őt nehezebb felismerni. Sőt, igazából őt 2 lányból gyúrtam össze. Hayley-vel azt szerettem volna a tudomásotokra hozni, hogy bírom a szókimondó lányokat, és hogy ők általában nagyon jófejek. Látjátok, ő az egyik legkedveltebb ember a sztoriban, pedig nem olyan kis cuki-muki, mint a Hollywood-i főszereplők. :)
Ennek ellenére sokan bírjátok.







Nos, sajnálom, hogy megint nincs rendes rész, pénteken lesz. Addig is, kis kitartást kérnék tőletek, és jó hetet!
by me









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése